// "En sang hjælper stadig ik!" - 2.24 //

734 22 14
                                    

3 måneder senere.
Astrids synsvinkel
Jeg går ind i klassen og Martinus står i midten af klassen med fint tøj på idag. Jeg forstår intet. Jeg går ind i klassen og så skal Martinus stå i midten? Hvad sker der?

Victoria står ved en højtaler og tænder den. Jeg bliver mere og mere forvirret.

"I know I messed up once or twice
Followed some really bad advice (yeah)
I did some things that weren't so right
But I took it all back in second
I took it all back in a second" synger han og står stille hen imod mig.

"You know you know no one feels as good as you do
I hope you know that I never meant to hurt you" syger han og tager min hånd og aer den.

"Baby please don't go
I'm beggin' please don't go
I don't understand if you hate me
With everything that i did lately
So baby please don't go" synger han.

***

"I don't understand if you hate me
With everything that I did lately
So baby please don't go" afslutter han og smiler til mig.

"Martinus.." starter jeg ud med. Det her er alt for meget.. - "Hvad har du gjort?!" Siger jeg og bryder sammen.

"Hvorfor skulle du lave sådan et stort nummer ud af det?!" Græder jeg. - "En sang hjælper stadig ik!"

"Jeg ked af det.." siger han. - "Jeg elsker dig!" Siger han og en tåre forlader hans øjenkrog. Jeg tørrer den af hans kind og tager hånden til mig igen.

"Jeg undskylder.. men jeg kan ikke tilgive dig.. Kom videre.." siger jeg og går stille ud af klassen. Hvorfor har han gjort det? Det var ikke særlig rart.

Martinus' synsvinkel
"Jeg var næsten sikker på at hun kunne lide den.." siger jeg og bryder sammen. Alle dem fra klassen kommer hen og krammer mig.

"Måske skulle jeg komme videre?" Mumler jeg. Tårerne stormer ud ad mine øjenkroge.

"Stop det Martinus! I er så goals sammen! Hun skal nok komme tilbage!" Siger Marcus og krammer mig ekstra hårdt.

// Heyy.. hvordan synes i at Martinus skal gøre for at Astrid måske tilgiver ham? Ahah <3 Love yaaa //
26 maj 2018

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant