Vi går en længere vej, da Martinus sagde at vi skulle og han ikke vil have at folk opdagede os, sødt.
"Men.. vises da bare.. derinde?" Siger Martinus og kysser mig hurtigt på kinden, inden han går.
Vent.. kyssede Martinus mig lige, på kinden?
Okaaaaaa.. det var godt nok mærkeligt. Jeg tror bare at jeg smutter over mod pigerne.
"Hej tøser! Jeg har salaten med!" Siger jeg og smiler.
"Mhm!" Siger Karla og tager sig til maven.
Camilla tager hurtigt en plastisk tallerken og ligger noget salat i og det samme gør Karla.
***
"Må jeg se jeres billetter?" Spørger scanneren. Jeg nikker og viser vores frem og ellers, spurter vi bare op eller jeg spurtede ind til skabene og så ind til de andre.
"Yeeees! Vi kom først!" Siger Camilla.
"Yaaaaaay!" Siger Karla. Jeg griner bare af dem.
***
"Uhhhh, i like it" afslutter de.
"Heej! Der er en special pige her blandt publikum der skal herop! Jeg håber ikke at i hater på hende efter alt det her. For jeg elsker hende virkelig.. hun betyder enormt meget for mig. Jeg er sygt glad for hende, så plzz ik hate!" Siger Martinus og hopper ned fra scenen og hen imod mig.
Jeg smiler og Martinus giver et tegn til en af vagterne at de skal bærer mig op.
Da jeg kommer over på den anden side krammer jeg Martinus.
Han tager min hånd og fører mig op på scenen.
"Denne her sang er til dig! Du er mit første kys!" Siger Martinus.
***
"Jeg elsker den.." mumler jeg og tager mig til munden. Martinus smiler.
Han tager min hånd og kigger mig i øjnene.
"Kære Astrid... du er alt jeg ønsker mig! Du er fantatisk. Du er ubeskrivelig... jeg har haft de her følelser for dig siden første gang jeg så dig. Kærlighed ved første blik? Jaa, men jeg elsker dig..." siger han. Jeg er spændt på at han siger de 5 ord.
"Vil du være min kæreste?" Spørger han. De ord jeg har ventet på at høre fra ham....
He's my first kiss.
// Sorry at jeg endte bogen... jeg føler mig ond ;*... MIHAHAHA! Men jeg glæder mig fkn meget til koncerten idag i Royal arena! Ihhhh! Håber at jeg ser nogle af jer :) //
ESTÁS LEYENDO
First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)
FanficUddrag fra kapitel 1 "Kan du fortælle lidt om dig selv?" Spørger hun. "Jo. Jeg hedder Astrid, jeg er 15 år gammel og jeg har en lillesøster på 9 og en lillebror på 2! De hedder Ella og Milas! Mine forældre er ikke skilt.." siger jeg og kigger rundt...