// undskyld at jeg fucking kan lide MARTINUS! - 1.19 //

1K 38 9
                                    

Der er gået en uge.. det en uge siden min mor og jeg skændtes. Vi har ikke snakket siden..

Der er også en uge til at vi skal hjem.. det trist ik? Jeg har stadig et hotelværelse med Marcus & Martinus..

Martinus har ignoreret mig lige siden, min mor fortalte hele familien at hun kom til at sige det med at Martinus er vild med mig..

Han er okay med min mor, men ignorerer mig bare for vidt..

Marcus og jeg er okay... men Gerd Anne hjælper mig altid med mine problemer med ved ikke hvad denne her..

Min far.. han siger at JEG skal sige undskyld.. Hello? Det mit liv? Må jeg ikke gøre hvad jeg har lyst til? Åbentbart ikke..

Måske vil det være godt hvis jeg tog hjem til min mormor i et stykke tid?

Vi skal jo mellemlande i Oslo.. så jeg kan ligeså godt tage derhen når vi er landet.

Ja.. det hele er min skyld.. Jeg har indset at jeg er forelsket i Martinus og så giver hun mig fucking skylden..

"Astrid! Lig nu bare den fucking telefon væk, når jeg fucking snakker med dig!" Råber min mor.

"Jaa Mor! Det hele er min fucking skyld! Undskyld at jeg kyssede den fucking dreng! Undskyld at jeg fucking kan lide MARTINUS!" Råber jeg.

//heeeej! Skriv hvad du synes næste kapitel skal handle om! Måske er din ide med i det næste kapitel?//

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora