// "Er du seriøs?" - 3.7 //

369 18 2
                                    

Hvad laver du Astrid!" Råber Marcus og Martinus i kor, bag mig. Jeg svare ik. Jeg løber bare. Jeg når Til døren, men beslutter ikke at løbe derud igen, Da det vil være lidt syndt, aha.

Jeg stopper op og får øje på et toilet. Jeg løber derind og låser døren. Der sidder jeg med min mobil og skriver med Victoria.

* * *

Jeg sidder ved hotellet og lægger mig ned ved sengen og ser Netflix. Døren åbnes og Marcus og Martinus er lige kommet tilbage fra restauranten. Jeg klapper min computer sammen.

"Hey?" Siger jeg og smiler til dem. "Heyy Mus" siger Martinus og sætter sig ved siden af mig. Han kysser min kind og rejser sig op igen. - "jeg skal lige i bad, før jeg kommer og putter med dig!" Siger han og går hen imod badeværelset.

Jeg tænder min computer igen og går ind på youtube. Jeg klikker ind på Loren Gray's video: "Pretending to be a fan account".

Efter en halv time kommer Martinus ud og sætter sig ved siden af mig. "Hvad ser du?" Spørge han nysgerrigt. "Lige nu ser jeg Riverdale, da jeg ikke orkede at se youtube mere!" Siger jeg og smiler. Han lægger sin arm om mig, så mit hoved lægger på hans bryst. "Lad os se nogle youtube videoer, så kan vi måske få en ide til vores!" Siger han og smiler.

Jeg kigger sukkende på ham. "Er du seriøs?" Spørge jeg. Han kigger forvirret på mig. - "har næsten lige været inde på youtube og set en halv time, mens du har været i bad." Siger jeg og griner en smule. "Jamen, må jeg nu ikke gå i bad mere?" Spørge han fornærmet. Jeg tager mig til panden. "Hvor er du sød" siger jeg og kysser ham.

// Sorry for ikke at ha' opdateret så meget): men husk at tjek min anden bog ud! it's not easy! Handler om min venindeeee //

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz