// "I dag skal vi svare på Q&A's!" - 3.3 //

735 23 3
                                    

Jeg stiller mit kamera op og tænder den. Vi sidder i en sofa, ahah. - "Heej alle sammen! I dag skal vi svare på Q&A's!" siger jeg. Jeg tager min mobil op og går ind opslaget. - "Hvor mange kærester har i haft?" Siger jeg højt. - "Jeg har en!" siger Marcus stolt. - "Jeg har haft 1!" siger Martinus og jeg på samme tid.

"Er det slet ikke akavet imellem jer mere?" siger jeg højt. - "Øhm.. hvem? Ahah. Tror nok at det er til Martinus og jeg.." siger jeg og griner akavet. - "Ik rigtigt," Siger Martinus og smiler. - "Men jeg savner at kysse hende.." siger Martinus og laver sadface.

"Prins Charming, det kan du godt glemme lige nu!" siger jeg og griner. - "Hvad hedder din kæreste Marcus?" Siger jeg og smiler kækt til Marcus. - " Hun hedder Victoria! Jeg vil ikke have at i hater på hende!" Siger han og smiler mod kameraet.

"Og hun er min allerbedste veninde!" Siger jeg og smiler. - "Videre til næste spørgsmål! Hvordan mødtes i?" Siger jeg så op. - "øhm.. jeg mødte Martinus til en slags fest? Og så kyssede han mig? Ahah lol. Og så flyttede jeg til Trofors," siger jeg. - "og hun hadede mig.. men så blev vi senere kærester, men endte med at slå op og så det her!" Siger Martinus og smiler.

"Beskriv hinanden med 1 ord!" Siger jeg så op. - "jeg starter!" Siger Marcus. - "Astrid er underlig! Og Martinus er lækker!" Siger Marcus og griner. - "jamen. Tak?" Siger Martinus. Jeg flækker af grin og det samme gør Marcus! For jeg tror ikke at Martinus har forstået joken endnu.

"Hvad griner i så meget over?" Siger han forvirret. - "Marcus siger jo at du er lækker? Men i er jo tvillinger, så han siger også at han er lækker?" Siger jeg og griner. - "Marcus!" Siger Martinus og hopper op på ham. - "Marcus er pisse Sej på en underlig måde! Og Martinus er.. øhm.. Sød?" Siger jeg.

"Tak," siger Marcus og er mega stolt over at jeg har kaldt ham sej på en underlig måde? Aha lol. - "Marcus er mit everything, fordi jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre, hvis han ikke var her. Astrid.. hende kan jeg ikke beskrive, hun er ubeskrivelig!" Siger han og smiler til mig.

"aww.." kommer det fra Marcus.

// Heeeej! Håber stadig at i læser min bog, ahah. Men jeg overvejer at starte en Youtube kanal, om min Wattpad? Aha. BTW det er EMMA'S FØDSELDAG!!!!! //
17 juni 2018

First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon