*Skolen*
"Heyy? Er du okay?" spørger Victoria og kigger trist på mig. Jeg nikker. - "Kom vi sidder sammen i dag!"
"Astrid, Jeg er virkelig ked af det!" siger Martinus. Jeg ignorerer ham. Jeg har sagt at jeg ikke GIDER at snakke med ham, men ja jeg har tilgivet ham.
"Kom Victoria, jeg troede at der var en der snakkede til mig lige før?" Siger jeg og trækker hende væk. Martinus går lige ind foran mig, men jeg ignorerer det og går rundt om ham. Jeg vender mit hoved om og ser at han kigger såret ned på gulvet, men jeg sender ham bare et irriteret blik og går videre.
"Astrid, hvad sker der? Du behøver ikke at ignorerer ham?" Siger hun og kigger forvirret på mig. Jeg sukker.
"Victoria, han havde næsten sex med min bedste veninde, altså det er altså ikke okay, når vi er sammen?" siger jeg. - "Vi var sammen!"
"men Astrid, han fortryder det så meget!" siger hun og kigger trist over på Martinus. Er hun på hans side eller min?.
Victoria's synsvinkel
Jeg snakkede med Martinus tidligere idag og han brød sammen, da vi snakkede. Han fortryder det så meget. Hun savner ham og han savner hende.
"Jeg er på din side, selvfølgelig! Men du savner ham og han gjorde en fejl, som er utilgivelig, men se og komme videre. Det er ret barnligt at ignorerer en person, når personen har sagt undskyld..når men den måde du sagde det på, så er jeg jo bare på Martinus' side!" siger jeg. Hun fælder en tåre.
"je.g...ved..sl..et...ik..kke....hv..ad...je..g....s.kal..si..ge!" græder hun og løber ud på toilettet. Flot Victoria, hun græder..
Jeg går stille hen mod klassen, med tunge skridt. Jeg har det dårligt ved at tænke på at jeg har sagt det der til Astrid.. Jeg ser Martinus på sin plads og sidder på sin mobil og kigger på billeder med Astrid og ham.
"Må jeg sidde her?" spørger jeg og kigger på ham. Han kigger forskrækket på mig og gemmer sin mobil hurtigt væk. Han nikker.
"Jeg har sagt noget dumt.." siger jeg og begraver mit hoved med mine hænder. Han ligger sin hånd på min ryg.
// Eyyyyy! SÅ er der et nyt kapitel oppe! Heyy, følg mig lige på musically, ahah! Victoria21g //
ESTÁS LEYENDO
First kiss - M.G (Sæson 1+2+3) (AFSLUTTET)
FanficUddrag fra kapitel 1 "Kan du fortælle lidt om dig selv?" Spørger hun. "Jo. Jeg hedder Astrid, jeg er 15 år gammel og jeg har en lillesøster på 9 og en lillebror på 2! De hedder Ella og Milas! Mine forældre er ikke skilt.." siger jeg og kigger rundt...