„Postup hry...ehm. No..takže...zahráme si pantomímu. Budeš mi ukazovať, čo rada robíš. Hocičo. Ak uhádnem, ukážem ti zasa ja a ty budeš hádať. Ale ako to ...aha, mám to! Napíšeš to na papier! Sakra...nemáme papier...tak...na aha, tu máš môj mobil, napíšeš to tam,“ podal jej svoj mobil. Ruby zostala v nemom úžase. Ten spôsob, akým sa ten chalan snažil prísť na akúkoľvek možnosť, aby mohli hrať, ju celkom očaril. Mala pocit, že na nej konečne niekomu záleží.
Ďakujem, naznačila mu priložením dlaní na srdce. Rozumel tomu, veď tomu predsa rozumie každý. Len sa usmial a mávol rukou. „Za máličko. Poď, začínaš.“ vyzval ju a hra sa mohla začať.
Ruby sa dlho rozhodovať nemusela. Tých vecí, čo robila rada nebolo zas až tak veľa. Ukázala mu čítanie, na to prišiel hneď. On jej potom na oplátku ukázal plávanie, aj keď si Ruby najprv myslela, že sa rád topí (nešlo jej to do hlavy). Smiali sa, Ruby sa konečne nejak odreagovala. Ukazovala mu spanie, sledovanie telky, počúvanie hudby a podobne. On jej ukazoval hranie počítačových hier, futbal, šoférovanie a objímanie ľudí, na čo hneď podišiel k Ruby a objal ju. „Rád som si pokecal touto zábavnou formou. Je s tebou fakt sranda, Ruby. Už musím ísť, no vidíme sa istotne niekedy inokedy!“ usmial sa, Ruby mu podala telefón a pomerne rýchlo sa vyparil.Možno by sa Ruby aj zamýšľala, prečo tak narýchlo zmizol, ale zazrela správu, čo mu prišla.
Daisy: Platí to teda dnes o tej tretej? :*
YOU ARE READING
Be there For me
Short StoryPozorovala príbehy iných a predstavovala si v ich rolách seba. ©2017 story by: petsxx