-31-

128 25 0
                                    

„Ruby! Chvalabohu!“ hlesol Jordan a kľakol si na posteľ vedľa nej. Položil jej ruku na čelo a zhlboka si vydýchol.
Ruby bola prekvapená z toho, že sa prebrala tak rýchlo. No chýbal jej tu jeden človek. Dosť podstatný človek.
Zavolaj Thea, prosím – ukázala mu, no nerozumel jej.
Jordan sa s nádejou pozrel na doktora.
„Neviete, čo povedala?“
„Niekoho máš priviesť, niekoho konkrétneho. Ale netuším, koho.“ odpovedal doktor a Ruby slabo prikývla. Jordan nadvihol obočie. Ruby mu rukami ukázala fajčenie a naznačila jeho strapaté vlasy. Potom už pochopil.
„Bežím poňho! Tvoja mama už je na ceste!“ stisol mi ruku, usmial sa a odbehol z nemocničnej izby.
Ruby onedlho zaspala.

Keď otvorila oči, niečia teplá ruka zohrievala tú jej. Už na dotyk cítila, že je ruka mužská.
Theo sedel so zvesenou hlavou pri jej lôžku, oči mal privreté. Držal ju za ruku a ona mala na chvíľu pocit, že sa všetko vrátilo do starých koľají.
Pohla prstami a Theo sa vzpriamil. Pozrel na ňu, oči mal červené, a nasilu sa usmial.
Bolo ťažké usmievať sa vo chvíľach, kedy by ste najradšej plakali.
„Toto mi už nerob, Ruby.“ jeho hlas bol rozstrasený. „Cítim sa hrozne. Keď mi to Jordan vravel, mal som z neho taký pocit, ako by ma z toho obviňoval...skutočne, je to pravda. Ospravedlňujem sa ti, prepáč,“ tu sa mu hlas zlomil. Opäť sklonil zrak a utrel si slzy. Ruby neuniklo, že vyzerá lepšie. Nesmrdel, práve naopak. Opäť z neho cítila jeho voňavku.
„Bol som idiot, že som sa pred tebou uzavrel. Záleží mi na tebe a tvojom zdraví, naozaj mi to prepáč.“
Ruby bola očarená. Toto by bolo to posledné, čo by od neho teraz čakala. No Jordanove slová mali asi priaznivý účinok.
Nič mu neukázala, len natiahla ruky a Theo ju pevne stisol. Nevedel si predstaviť život bez svojej malej sestry.

Be there For meWhere stories live. Discover now