Jerry sa u nich doma aklimatizoval celkom rýchlo. Mama s ním najprv nesúhlasila, no nakoniec sa dala prehovoriť. Jerry použil pár mačacích trikov a aj ona si ho obľúbila.
„Ruby, obliekaj sa!“ nakráčal k nej do izby Theo. Ruby si všimla, že bol akýsi iný. Mal na sebe vyžehlenú košeľu a rifle, ktoré neboli roztrhané.
Kam asi ideme.., pomyslela si.
Keby mi pomôžeš, možno by to šlo rýchlejšie – ukázala mu a prevrátila očami.
„Dobre, dobre. Hlavne rýchlo. Jordan a Daisy už náš čakajú v aute pred domom.“ viac ani vravieť nemusel. Už jej bolo všetko jasné. Aj keď stále nechápala, prečo sa tak vyfintil.
Ja nejdem s vami.
„Nebuď ako malá. Bude to sranda!“ Theo jej prišiel napätý. Jordan by jej povedal, keby chcel zorganizovať nejaký spoločný výjazd, alebo ako to mala nazvať.
Budú so mnou akurát starosti.
„Uvidíš, bude to fakt super. Jordan bez teba nejde,“ dodal. Ruby zaváhala. Nakoniec prikývla.Vonku už naozaj čakalo auto. Za volantom sedel Jordan a vedľa neho tá dievčina, ktorú držal za ruku vtedy v parku.
„Už som si myslel, že ste sa stratili,“ poznamenal Jordan.
„Sorry brácho, Ruby sa dlho zdráhala,“ odpovedal Theo popri nakladaní Ruby do auta.
„To nemyslíš vážne! Tento deň by si si nemohla nechať ujsť!“ zaškeril sa na ňu Jordan. „Mimochodom, Daisy, predstavujem ti Ruby,“ dodal.
„Veľmi ma teší, konečne ťa spoznávam,“ usmiala sa Daisy a podali si ruky. Ruby sa tiež usmiala a ukázala jej "aj mňa" v posunkovej reči.
„Vraví, že aj ju teší, že ťa rada spoznáva,“ povedal Jordan. Prekvapilo ju, že to vedel. Aj Thea to prekvapilo. „No dobre banda..myslím, že môžme vyraziť!“ vyhlásil a vyrazili.Škoda, že Ruby ani nevedela, kam.
YOU ARE READING
Be there For me
Short StoryPozorovala príbehy iných a predstavovala si v ich rolách seba. ©2017 story by: petsxx