-59-

104 21 0
                                    

Drahá mama!

Ak toto čítaš, pravdepodobne už som mŕtva.
Prepáč, že sa to muselo skončiť takto. Prepáč, že celé tie roky tvojho obskakovania okolo mňa boli úplne zbytočné. Prepáč mi, že som ti nemohla pomáhať, že som nebola dobrá dcéra a tak ďalej... musela by som sa ti ospravedlňovať ešte minimálne týždeň, aby som to všetko spomenula.
Nedokážem si ani predstaviť, ako sa musíš cítiť. Ale prosím, pokús sa cez to preniesť čo najrýchlejšie. Sľúb mi to, prosím.
Takisto povedz Theovi, že aj keď mi to párkrát spravil ešte ťažšie, než to bolo, aj tak ho mám rada a je to ten najlepší brať na celom svete. A Jordanovi prosím povedz, aby si znovu prečítal tú správu, čo som mu napísala v nemocnici. Možno, že to teraz pochopí.
Pre túto cestu som sa rozhodla preto, lebo som už ďalej nedokázala žiť s pocitom, že už nikdy nebudem chodiť a ani rozprávať.
Aj napriek tomu, že som sa snažila vnímať tento svet úplne inak ako normálni ľudia, neužívala som si ho. Ani si nevieš predstaviť, aké to bolo trápenie pozerať sa na ostatných ľudí...ako prežívajú, nevšímajú si...ako sa len nezmyselne potulujú po svete v snahe nájsť nejaké poslanie, ktoré by na tomto svete mali mať... ale čo. Život nie je fér. Asi som nebola dostatočne silná, aby som sa s tým dokázala vyrovnať. Ale to už je teraz jedno, už na tom nezáleží.
Ešte raz sa ti ospravedlňujem a opakujem, že toto je to, čo som chcela. Aj tak by to raz prišlo, viem, že môj stav nebol dobrý...teraz sa konečne môžem oddať niečomu, čo je nad nami, ľuďmi, a odpútať sa od toho prekliateho vozíčka...
Už môžem byť šťastná.
A prosím, odkáž Jordanovi, že ho milujem. A že si má nájsť konečne poriadne dievča, hah.
Prosím, chcela by som, aby všetko ďalej pokračovalo aj bezo mňa. Viem, že to bude jednoduchšie.

Milujem ťa, mami.
A ďakujem. Za všetko.

S láskou, Ruby.

Be there For meWhere stories live. Discover now