-54-

123 24 0
                                    

V podvečer toho istého dňa niekto zaklopal na dvere.
Theo vyskočil z gauča a bežal otvoriť. Keď videl, kto klopal, nachvíľu zastal a zaváhal. Nevedel, čo mal čakať.
Napokon však otvoril. „Čo tu robíš, Jordan?“ prižmúril oči.
„Už nemôžem, Theo. Neviem, o čo ti ide, ale už si nedokážem udržiavať odstup. Chýba mi.“ Jordan zúfalý rovnako ako jeho slová. Tieto dni preňho boli strašné. Rovnako ako pre ňu.
Možno by im rozhovor prospel, no Theo si to očividne nemyslel.
„Pozri, trápi sa. Chce byť sama. Nepotrebuje ešte ďalší dôvod na smútok,“ odvetil. Jordan sa zamračil.
„Takže ja...“ sarkasticky sa uchechtol. „Ja som dôvod na smútok, ale to, ako si nám pokazil vzťah nie je ani trochu na zamyslenie?“ Jordan sa cítil dotknutý, a to právom.
„Chcem pre svoju sestru to najlepšie,“ mykol Theo plecami.
„Hah, samozrejme. Ty vždy. Preto si vytial hentú sračku z minulosti...preboha, počúvaš sa? Najprv si mi zničil vzťah s Daisy a teraz toto...,“ Jordan len pokrútil hlavou. Nerozumel mu.
„Ako som povedal, chce byť sama. To je všetko.“ zamumlal a už mu išiel zabuchnúť dvere pred nosom, no Jordan medzi ne strčil nohu.
„Prečo hovoríš za ňu? Čo keby si ma pustil dnu, aby mi to mohla povedať sama?“ nedal sa odradiť až tak rýchlo.
„Ak si zabudol, ona nerozpráva. Doriti, čomu nerozumieš na tom, že máš ísť preč?“ Theovi dochádzali nervy.
„Ako myslíš.“ odvrkol Jordan a rýchlym krokom zmizol.
Theo sa pokojne vrátil k sestre a usmial sa na ňu.
Kto to bol?
„Ále, len zas ten otravný týpek, čo nám stále ponúka ten vynovený satelit. Nič zvláštne, poslal som ho preč.“ zaklamal.
Na jednu stranu vravel pravdu, že chce, aby sa netrápila, no druhá strana sa stále chcela pomstiť z nejakého neznámeho dôvodu. Theo si totiž nevedel priznať, že by ho Daisy nechala len tak...ale kto vie. Má na to asi dobrý dôvod, aby to tým dvom robil ťažšie...
Ale všetci dobre vieme, ako sa hovorí, pravda vyjde najavo.

Be there For meWhere stories live. Discover now