-28-

137 26 0
                                    

Drahý, Jordan,

  píšem Ti list už dopredu, keďže som Ti napísala neskoro večer.
Mimochodom, ďakujem, že si vôbec prišiel. Cením si to viac ako si myslíš.

Pri tejto vete sa zastavil, pozrel na ňu, doširoka sa usmial a povedal: „Vieš, že pre teba všetko.“

Nejde tu ani tak o mňa, ako Thea. Takže ak si si myslel, že mi niečo je atď...nemusíš sa obávať, som v poriadku. Úplne.
Neviem, či si si to všimol tak, ako ja, no Theo sa v poslednej dobe neskutočne zmenil. Nespáva, ponocuje bohviekde, takmer nič nehovorí a mám taký pocit, že pije a fajčí.
Mám na Teba prosbu. Potrebujem, aby si sa s ním porozprával a použil nejaké tie Tvoje chlapské finty, ktoré ja nepoznám. Nevypočul by ma. Potrebujem Ťa, fakticky. Spravil by si to pre mňa?

-Ruby

„Úprimne, Ruby...Theo sa už veľmi ani so mnou nerozpráva. Som sklamaný, pretože neviem, čo som mu spravil. Ale samozrejme, spravím to pre teba. Porozprávam sa s ním, sľubujem.“ povzbudivo sa usmial a stisol jej ruku. Potom sa pozrel na hodinky. „Pfuu, mal by som už ísť,“ povedal po chvíli.
„Môžeš tu ostať spať, ak chceš,“ navrhla mu mama. Jordan váhavo pozrel najprv na ňu, potom aj na Ruby, ktorá len prikývla.
Napokon zostal. Roztiahol si gauč pri posteli, na ktorej spala Ruby a strávil s ňou noc.

Popravde, Ruby vôbec nespala. Chvíľku len počúvala, ako jej rozprával, no potom, keď zaspal, sa ho nemohla vynadívať. Pozorovala ho celú noc. Až nad ránom sa jej podarilo na chvíľu zdriemnuť.
Bola doňho šialenec.

Be there For meWhere stories live. Discover now