-52-

121 27 0
                                    

Jordan vedel, že nemá zmysel ísť za ňou a snažiť sa jej niečo vysvetliť.
Po prvé, bola to čiastočne pravda
a po druhé, potrebovala čas a kľud na to, aby to nejakým spôsobom vstrebala.
„Nie je to tak ako si myslíte,“ povedal jej mame a odišiel domov.

Bol sklamaný. Z toho, čoho je človek schopný. A to ani nejdem spomínať, že ešte pred mesiacom boli najlepší kamaráti.
Theo spravil hroznú vec. Vytiahol dávnu minulosť, ktorá totálne zbúrala prítomnosť. A to všetko len preto, že to práve on bol zúfalý, že ho nechala Daisy.
Zničil lásku a aj sebavedomie Ruby. To nizučké, čo jej Jordan pomohol vybudovať. Pocit, že ju môže niekto milovať.
A Theo to v priebehu piatich minút celé zničil.
Všetko.

Nasledujúce dni bolo ticho. Keď vravím ticho, mám na mysli také, že v dome za celý deň nikto nepovedal ani slovko. Ruby nemohla a jej mama sa neodvážila. Dokonca ani televízor nebol pustený.

Ruby sedela na vozíčku otočená k stene. V rukách držala Jerryho, aspoň ten ju mal rád. Neprítomne pozerala do steny. Z očí sa jej neprestajne kotúľali slzy.

Ako môže niekto jednoducho predstierať, že niekoho miluje...
Všetky tie pohľady, slová, objatia a bozky...
Všetko to vyzeralo tak skutočne, reálne.
Vždy som si vravela, že nechápem ako sa taký pohľadný chalan môže zaujímať o mňa.
Už mám odpoveď: nezaujímal.
Nič tam nebolo. Peniaze.
Prečo to vlastne Theo robil?
Prečo ho za mnou vôbec volal? Aby som si robila falošné nádeje, potom bola chvíľu šťastná a potom ma zranil?
Aj to, to jediné v mojom živote, o čom som si myslela, že je skutočné, bolo vlastne celé klamstvo.

Prečo tu stále som, keď na to už vlastne nemám dôvod?

Be there For meWhere stories live. Discover now