-53-

112 25 0
                                    

Nasledujúce dni to s Ruby nebolo o nič lepšie. Nemohla spať, nejedla takmer nič.
Celé dni strávila pod stromom na ich lúke. Teda...na jej lúke.
Aj keď jej to miesto veľa pripomínalo, stále bolo jej najobľúbenejším.
Stále sa sama seba pýtala, čo by mala robiť ďalej. Absolútne netušila, čo so životom. Nemala už ani najmenší dôvod ostať na tomto svete.

„Počuj Ruby, čo keby si išla dnu a pozreli by sme si nejakú časť z Harryho Pottera?“ prekvapil ju Theov hlas. Vrátil sa naspäť domov, no nerozprávali sa. Až doteraz. Ruby naňho len neutrálne pozrela a ďalej zízala na hory. „Pozri, viem, že som spravil chybu...," teraz naňho vrhla dosť nepekný pohľad. „...dobre, dobre...bolo ich viac. Ale aj tak...mám ťa rád. A chýbaš mi. Už mi nikto neostal, myslel som, že aspoň my by sme mohli ostať tím, čo ty na to?“ Theo bol v presviedčaní fakt dobrý. Ruby naklonila hlavu nabok a neisto sa mu zahľadela do očí. „Môžeš vybrať časť. A spravím popcorn!“ ako som spomínala, presviedčanie mu fakt išlo. Ruby napokon prikývla.
Takmer všetci v jej živote ju zradili, oklamali alebo nechali, ale ona bola priveľmi opustená na to, aby nedávala druhé šance.
A jeho slová zneli dosť úprimne. Nevidela dôvod, prečo to aspoň neskúsiť.
Keď už nevráti späť svoj vzťah s bratom, aspoň si pozrie diel svojho obľúbeného filmu.

Be there For meWhere stories live. Discover now