-29-

124 23 2
                                    

Ani Jordanovi sa nepodarilo Thea skrotiť. Všetko, čo Jordan Ruby povedal o ich rozhovore bolo to, že ho Theo poslal preč. Horším spôsobom.
Ruby už konečne chcela byť aspoň trochu šťastná, no nemohla. Už ani nezáležalo na tom, že za ňou Jordan chodí. Bola smutná kvôli Theovi a toho to ani prinajmenšom netrápilo. Bolo otázne, či o tom vôbec vedel.

No ja poznám dôvod Theovej zmeny – Daisy. Dievča, do ktorého sa zamiloval už na základnej škole. Dievča, ktoré potom zmizlo, pretože sa s rodičmi presťahovalo do Európy. Dievča, ktoré po jeho rozchode s Liviou opäť zavítalo do Ameriky a dalo sa dokopy s jeho najlepším kamarátom, Jordanom.

Presne toto bol dôvod jeho zrútenia. Nemal nikoho. Teda, myslel si to. Namýšľal si, že ho podrazil jeho najlepší kamarát, no Jordan nemal ani tušenia, že sa Theo pozná s Daisy. Totižto, aj oni dvaja sa spoznali a stali najlepšími priateľmi až na strednej.
Ach, keby Jordan vedel.
A keby Theo nebol taký idiot a povedal mu to. Aspoň naznačil.
Keby sa boli veci mali trochu inak, možno by už všetko konečne bolo lepšie.

Ruby mala v hlave neskutočný zmätok. Ležala na posteli, točil sa jej celý svet. Jordan skočil iba kúpiť popcorn. Povedala mu, že to sama zvládne.
Očividne precenila svoje sily.

Zrýchlený dych.

Preboha Theo..prečo mi toto robíš?

Úzkosť.

Celé moje detstvo si mi bol najbližším, tak prečo sa vzďaľuješ?

A potom nič.

Len tma.
A chlad.

Presne ako v deň, keď sa to stalo.

V ten deň, keď takmer umrela.

Be there For meWhere stories live. Discover now