5

856 19 9
                                    

Lampu tak dibuka-buka. Aku tak perlu nak meneka siapa.

And I bet you guys know it too.

"Well, well, well. My feast is here."

Suara pun aku dah cam. Jantung aku mula berdegup kencang bila terdengar ayat yang terakhir keluar daripada mulut Sofil.

Feast.

Could only mean one thing—

"Disebabkan kau tak ikut cakap aku, aku nak bagi kau last warning."

Sofil angkat aku naik ke atas katil. Aku tak dapat nak menepis ataupun mengelak sebab dia kuat memegang kedua-dua lengan aku.

"Kau fikir aku takut dengan kau? Never again!"

Aku bersuara dengan nada yang tegas. Tapi tak cukup untuk buat Sofil takut dengan aku.

Aku tak nampak wajah Sofil sebab gelap. Terlalu gelap.

"Kau rasa kau tak takut dengan aku sebab kau dah ada kawan-kawan kau yang bajet tu. Diorang pun belum tentu boleh selamatkan kau malam ni."

"Macam mana kau boleh masuk hah?! Troll dah kunci pintu tadi."

"Setakat bukak pintu yang berkunci? No hal lah. Ni Sofil."

Aku dapat rasakan yang Sofil pun tak sepenuhnya boleh nampak aku.

"Lepaskan lah aku. Kenapa kau jahat sangat dengan aku. Apa salah aku?"

Sofil gelak. Tapi dia hadkan intonasi gelak tu supaya takde siapa dengar. Bilik asrama kat sini memang dinding dia bulletproof.

"Kau tak bagi apa yang aku nak."

Suasana jadi makin dingin dan sunyi. Aku tak berkata apa-apa. Aku tahu apa yang Sofil maksudkan. Dia nak aku. Dah lama dia nak aku.

"Kau bukan taste aku ah. Sorry."

Pang!

Satu lemparan dikenakan tepat pada pipi kiri aku.

"Siapa kau nak decide taste kau macam mana? Lantak lah. Erection still sama."

Aku tak boleh nak berfikir straight. Aku pun sendiri tak pasti sama ada aku ni straight ke tak.

But the thought of Sofil shoving his dick into my anal is so disgusting and shameful.

"Dengar sini sotong. Kalau kau tak bagi aku malam ni jugak, aku tak teragak-agak untuk belasah Gibbs. Tak pun, aku dedahkan benda-benda yang korang pernah buat kat students sekolah ni. Kau nak ke reputasi kau dan geng kau buruk?"

Aku mendengus.

Bodoh nya lah Sofil ni.

"The entire school knows about us. The four good-looking devils. So why do I even mind?"

"Kau tak jawab part Gibbs kena belasah."

"He is well-protected."

"Kau boleh jamin ke? Kau tuhan?"

Malas lah nak jawab soalan si hodoh ni. Troll pergi mana. Lamanya dia. Kalau aku jerit memang sah-sahlah takde orang dengar. KJ dengan Gibbs mesti sibuk buat hal diorang kat bilik sebelah.

"Or, aku akan dedahkan kat satu sekolah yang kau dengan Gibbs ada affair. Kau ingat aku tak tahu?"

What? Affair?

Gibbs pun tak tahu yang aku suka dia.

Affair konon.

"Affair doesn't make me less than a devil."

The Ultimate Tale of Unrequited Love • gibbsrayWhere stories live. Discover now