3

868 20 1
                                    

Minggu yang membosankan.

KJ dan Troll balik sebab diorang ada hal family. Aku fikir family diorang tak kisah kalau diorang takde.

Maklumlah, perangai diorang kan macam setan.

Kalau kes aku boleh cerita lah. Aku ni adopted je sebab family jumpa aku depan pintu rumah diorang. Nak tak nak, diorang kena lah bela memandangkan time tu aku masih bayi.

Tapi aku tak kisah sangat. Aku tahu aku tak berapa nak layak untuk mengecapi kebahagiaan dekat dunia ni. Sebab tu lah dunia ni tak adil. Aku lebih bahagia kat SMCGT. Ada setan-setan yang berupa manusia untuk backup aku time aku susah walaupun aku beza agama. Tapi tu lah, tak tahu sampai bila persahabatan kitorang kekal. Nanti masing-masing ada life sendiri. Tahu-tahu je dah mati.

Apa benda aku merepek ni?

Lamunan aku terhenti bila pintu bilik ada orang ketuk.

Bila aku bukak, Gibbs dan Trish tengah gelak-gelak.

"Hi, Ray. Aku tahu kau pisang," ujar Gibbs.

Aku sengih macam biasa. Takdelah pisang mana.

"Korang apahal datang berdua ni?"

Soalan aku macam tak logik je.

"Haih, aku nak bagi kau makan lah Ray."

Gibbs menjawab.

Trish gigit bibir.

Oh, baru aku faham.

Belum sempat aku nak tutup pintu, Trish tarik tangan aku. Belum sempat aku nak elak, badan aku tercampak atas katil Troll dek keganasan Trish yang tak reti nak control orgasm dia. Dia pikir aku natang ke apa?

"Hey, hey. Slow down, Trish. He's fragile."

Gibbs bersuara.

What? Fragile?

Aku tak nak lah tunjuk macam aku ni baru nak try benda-benda ni. Habislah reputasi aku sebab Trish ni expert.

"Hey!"

Kali ni Trish pulak yang rebah atas katil lepas aku tukar posisi dominant. Aku mengalihkan fokus ke arah Gibbs.

Dia tengah naked.

Bukan aku tak biasa, masalahnya dia pampangkan benda tu. Kot ye pun cover lah dulu. Aku punya pun tak exposed lagi.

"Kau tunggu apa lagi, dude?" tanya Gibbs.

"Kau mula ah dulu. Dah ready nampak?"

Gibbs senyum meleret. Dah lah bogel. Tambah lagi dengan senyuman dia yang seksi tu.

Haish, mamat ni aku terkam karang!

Trish kalau ada game dengan kitorang dia memang tak reti diam. Mesti nak keluarkan bunyi-bunyi pelik. Pastu nak tarik-tarik rambut bagai. Sakit pulak tu. Cuba senyap je kan senang. Boleh kitorang concentrate sikit.

"Ada air tak? I haus lah."

Eiii minah ni. Asal tak bawak air dia sendiri? Stok air aku dahlah nak habis.

"Nah."

Tanpa sebarang keraguan, aku menghulurkan secawan air yang aku tuang daripada botol besar air mineral Spritzer. Lepastu, aku duduk atas katil aku sambil menghidupkan api rokok. Nasib baik tadi tak buat atas katil aku. Nanti tak pasal-pasal melendut.

Pandangan aku beralih ke tingkap sebab kalau aku pandang depan nanti aku pandang Gibbs yang tengah terbaring atas katil Troll. Dahlah tak pakai baju. Trish ada kat sebelah tengah meneguk air.

The Ultimate Tale of Unrequited Love • gibbsrayWhere stories live. Discover now