Yeni Çocuk

1.8K 70 13
                                    

Kızlar okulun ilk günü için hazırlanıyorlardı. Herkes çok heyecanlıydı. Bu yıl onlar için çok önemli çünkü lise'de son yılları.

Kader: Hadi kızlar biraz daha hızlı olun. Okula ilk günden geç kalamam ben.

Meral: Bu kadar inek olma be Kader.

Songül: Ulan zaten daha çok var dersin başlamasına bu kadar acele etmemize gerek yok.

Kader: Ben onu bunu bilmem. Bu yıl benim yılım olmalı.

Kızlar güler.

Eylül: Ben hazırım. Siz de hazırsanız gidelim hadi.

Kızlar dışarı çıktıklarında yurdun önünde Serkanı görürler. Eylül neden burda olduğunu tahmin edebiliyordu.

Serkan: Günaydın kızlar. Ben şey... Sevgilimi almaya geldim. Kahvaltı yapacaktık da bugün.

"Sevgili" lafını duyan Eylül biraz tuhaf olmuştu. Hala alışamıyordu bu olaya ve alışacağını hiç sanmıyordu.

Cemre: Aa evet, ben tamamen unuttum. Kader o kadar stres yaptırdı ki aklımdan çıkmış. Şey ben gitsem ayıp olur mu kızlar?

Cemre bu soruyu sorarken Eylül'e bakmıştı. Eylül ona çok kırgındı. Kardeşi gibi gördüğü kız eski sevgilisiyle çıkıyordu. Artık Serkana karşı bir şey hissetmiyordu ama bu yaptıkları çok yanlıştı. Eylül Cemre ve Serkana mesafeli davranıyordu artık.

Meral: Ne ayıbı? Siz gidin. Okulda görüşürüz.

Kızlar okula geldiklerinde Güney okulun önünde bekliyordu.

Güney: Merhaba kızlar. Songül aşkım seni çok özledim.

Songül: Ne özlemesi oğlum? Daha dün görüştük.

Güney: Ben seni benim yanımdayken bile özlüyorum kızım. Hem ben seni derste izlemeyi de çok özledim.

Güney ve kızlar sınıfa giderler. Herkes yerlerine oturur. Bu arada Cemre ve Serkan'da gelir.

Serkan: Sınıfa yeni bir çocuk gelecekmiş duydunuz mu?

Güney: Yoo ben ilk defa senden duyuyorum.

Kader: Umarım serseri biri değildir. Benim hocayı dinlemem lazım. Uslu biri olsun gerisi önemli değil.

Meral: Pes artık Kader. Gerçekten pes!

O sırada zil çalar ve bir kaç dakika sonra öğretmen yanında yeni bir öğrenciyle gelir. "Bu yeni çocuk olmalı" diye düşünür Eylül..

Öğretmen: Günaydın arkadaşlar. Yanımda size yeni birini getirdim. Bu Ali. Ali bak Güneyin yanı boş istersen oraya otur.

Ali hocayı dinleyip Güneyin yanına oturur.

Güney: Merhaba ben Güney. Hoşgeldin.

Ali: Hoşbuldum.

Güney: Yeni biri olmak tuhaf bir duygu bilirim. Dersten sonra bir yere kaybolma. Seni bizimkilerle tanıştırıyım.

Ali: Peki olur...

Ders bittikten sonra Eylül lavaboya gider. Güney ise kızların ve Serkanın yanına gider ve Ali'yi onlarla tanıştırır.

Güney: Ali bak bu Serkan. Kendisi sınıfın akıllı çocuğu olur. Yanindaki sevgilisi Cemre.

Cemre & Serkan: Memnun olduk.

Güney: Bu benim sevgilim Songül. Çok şeker ve atarlı biridir.

Songül: Allahım yarabbim ya.

Ali güler.

Güney: Bu Kader ve Meral.

Ali: Memnun oldum.

Cemre: Eylül nerde?

Kader: Bilmem, lavaboya felan gitmiştir.

Tam o sırada Eylül sınıfa girer.

Güney: Veee bu da Eylül.

Ali Eylül'e baka kalmıştı. Eylül çok güzel bir kızdı onun gözünde.
Eylül'de Aliye baka kaldı.

Eylül: Ş..şey memnun oldum.

Ali sırıtır.

Ali: Ben de.

Meral: Öhö öhö.

Eylül ve Ali birbirlerine bakmayı bırakır. Eylül biraz kızarmıştı.

Meral: Kantine gidelim mi?

Songül: Olur gidelim.

Serkan Ali'yi hiç sevmemişti. Eylül'e sanki aşık olmuş gibi bakıyordu ve bu onun hiç hoşuna gitmemişti...

Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir :) yorum yapmayı unutmayın.

Çözümüm Yok Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin