Bab 7 : Pasrah

13.8K 183 58
                                    

"Jom lah mandi," Raykal cakap kat aku.

"Takut Sari naik pulak japgi. Dia pikir amende pulak kang," dia sambung lagi.

"Jom lah. Aku pun nak cuci ni. Hanyir dah ni," aku ikutkan kata dia. Bau mani makin kuat.

Baju aku tadi aku guna untuk lap semua cairan yang semakin pekat dan mengering atas badan aku dengan Raykal. Yang mengalir atas kerusi kitorang pun aku lap sekali. Lepas tu kain tu aku hulur kat Raykal, bagi dia lap dia punya pulak.

"Jap, jangan gerak. Pandang sini," kata Raykal tiba-tiba. Dia pandang muka aku tepat.

Raykal makin dekat dengan aku. Muka dia dengan muka aku makin rapat. Aku mula tak keruan bila dia buat lagu tu. Nafas aku makin laju. Degupan jantung makin kencang.

"Ni apa? Tak lap leklok. Apende la kau," tangan Raykal sapu hujung bibir aku yang masih ada sisa air mani aku tadi. Berderau darah aku. Eiy. Fikir apa lah tadi dia nak buat. Buat aku gelabah je la budak ni.

"Oh. Thanks. Aku pikir apa la tadi," aku kata, cuba cover blushing aku. Aku terus menapak pergi toilet. Raykal membontot je belakang aku.

Mandi sekali. Macam biasa la. Tapi kali ni. Rasa awkward tu hadir tiba-tiba. Kitorang langsung tak bercakap. Entah. Mungkin sebab rasa janggal kot. Ye la. First time buat benda macam tu. Siapa tak rasa pelik.

Raykal bersuara.

"Ah, Far, kalau aku nak mintak something boleh tak?" Raykal tanya aku.

Aikk. Dah kenapa budak ni pulak yang blushing tiba-tiba bila nak mintak sesuatu. Apa benda yang dia tengah fikir ni.

"Ha apa? Mintak je la. Macam tak biasa," aku jawab selamba tanpa sikit pun tau apa yang dia nak mintak.

"Kalau aku nak... Kalau aku nak try... ... ..." ayat Raykal terhenti di situ. Pandangan dia ke lantai yang basah tu. Dia teragak-agak nak cakap. Apa sebenarnya yang Raykal nak?

"Hakalahmak kau ni. Nak apa? Cakap jela.. Aku jolok kau kang," aku mula tak sabar nak tau apa yang dia nak sebenarnya.

Raykal terus berpaling pandang aku bila dengar part aku nak jolok dia tu. Aikk. Dia fikir aku serius ke? Muka Raykal jadi merah padam bila aku cakap macam tu.

"Hmm. Takde apalah. Tak jadi. Next time je lah," Raykal jawab. Pandangan dia kembali kat lantai tu.

Aku pun terdiam. Tak tau apa nak cakap, apa nak buat. Dalam hati berdebar-debar rasa. Aku nak buat something. Aku KENA buat. May God forgive me for this.

Jantung mengepam laju. Otak bercelaru. Tangan aku laju sambar muka Raykal. Aku tarik dia rapat dengan aku. Tanpa sedar. Tanpa aku tau kenapa aku buat macam ni..

Aku cium Raykal. On the lips. Bibir kitorang kaku. Macam noobies kiss. Bukannya aku tak tahu cara betul kissing. Cuma aku kekok. Aku sendiri terkejut dengan apa yang aku buat ni.

Raykal pulak, tak melawan, tak jugak dia balas ciuman aku. Masih diam, bisu. Mungkin terkejut sama macam aku.

Bawah shower tu kitorang bercumbu. Otak ligat cari jawapan. Kenapa aku buat ni? Apa dah jadi dengan aku?

Aku mengaku, perasaan sayang aku kat dia lebih daripada normal. Soal hati kan. Siapa yang tau. Aku sayang dia lebih daripada orang lain. Even Balqees sendiri.

Sangkut (COMPLETED)Where stories live. Discover now