Hiiii semua fans #Sangkut. Okay seperti yang dijanjikan setelah sekian lama, part kali ni didedikasikan khas untuk pendedahan rupa watak-watak utama yang ada dalam #Sangkut buat masa sekarang.
Taknak buang masa tulis panjang-panjang, so character pertama ni korang mungkin dah tau. Watak utama kita...
Muhammad Azfar Bin Roslan
Go ahead and google him. He's a real human k. Hahaha
Dalam dunia sebenar-
Suka main futsal, main game, hot gila. Pujaan gadis².
Jenis kalau tak suka sesuatu tu dia akan buang terus dari hidup dia.
Ramai kawan. Kalau dapat rapat dengan dia, jangan pernah tinggalkan dia.Ok so watak nombor dua,, jeng jeng jeng
(Gambar hilang 🤪)
Okei boleh teka kot ni siapa. Ehe
Muhammad Raykal Aiman Seth Bin Muhammad Mikhail Seth
Maaf gaes. Bukan nama sebenar. But it's okay, just terima je dia ni Raykal.
Dalam dunia sebenar-
Kaki pakji, kuat tido, suka cerita pasal hari dia atau pengalaman dia.
Pandai main gitar 😍 selalu request lagu untuk dia mainkan and aku nyanyi.*P/s : he really does have a big tool 😜 jangan lepaskan peluang untuk cuci mata kalau dapat jumpa dia. His bulge is obvious setiap masa.
Okay nexttttt. 😂 Watak ketiga ni ialah siapa lagi kalau bukan hantu air tu.
Sarizuan Bin Suhaimi
Oke yang ni pun real human okayy. Cuma apa yang jadi dalam #Sangkut, stays in #Sangkut. Ytjt
Dalam dunia sebenar-
Happy go lucky, sado dah lepas habis sekolah. Dulu kering je.
Tukang ceriakan keadaan. Well, knowing what he had gone through, memang wajar la dia jenis yang ceria je setiap masa.
This person right here is one good friend. Jangan pernah sia-siakan dia.
Kawan rapat dgn Azfar sejak zaman sekolah rendah. Sampai sekarang pun.
How i wish semua yang jadi dalam ni adalah kenyataan. Tapi sayangnya cuma 50% daripada kejadian yang diceritakan dalam ni betul² berlaku.
But it's up to you, korang yang baca buku ni. Korang boleh biarkan semua ni jadi sekadar imaginasi, tak lebih daripada khayalan tingkat tinggi. Atau korang nak anggap semua ni betul² terjadi dalam realiti. It's really up to you. This is after all just a simple novel.
Kepada pembaca² baru, anggaplah cover setiap chapter tu sebagai preview korang.
Akhir kata,
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI DARIPADA KAMI SEMUA WARGA #SANGKUT. MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN.Terima kasih sebab dah setia tunggu update #Sangkut yang sangat² slow ni.
YOU ARE READING
Sangkut (COMPLETED)
RomanceKisah ni bukan macam cerita yang ada watak utama yang kaya raya, ada segalanya. Cukup dengan rupa yang tak seberapa, kehidupan sederhana. Kita twist sikit. "Azfar," Dia sambut tangan aku and senyum balik. "Raykal," Azfar melepaskan kekasihnya untuk...