19 : ημερολόγιο

4.8K 585 120
                                    

(Αν καταφέρουμε να πάμε στα 80+ σχόλια ίσως το Strangers καταφέρει να φτάσει #1 στα fanfiction (τώρα είμαστε #3 νομίζω) οπότε κάντε μία προσπάθεια please!!! 🙏)

Αγαπημένο μου
ημερολόγιο,

Νιώθω λες και είμαι πίσω στο δημοτικό. Τότε που είχα εκείνο το ροζ τετράδιο και έγραφα ότι μου κατέβαινε στο κεφάλι.

Θυμάμαι τον George· τον παιδικό μου έρωτα. Είχα ξοδέψει αμέτρητα μολύβια και αμέτρητες σελίδες γράφοντας για τα υπέροχα, μαύρα μάτια του. Ξενυχτούσα πάνω απ' το ημερολόγιο και φρόντιζα να το κρύβω κάτω από το στρώμα για να μη το βρει η μαμά ή ο αδερφός μου.

Αρκετά χρόνια μετά βρίσκομαι πάλι εδώ, λίγες σελίδες μπροστά και με διαφορετικά πράγματα να συμβαίνουν στην ζωή μου.

Δεν είναι πια George. Είναι Harry! Επίσης τα μάτια δεν είναι μαύρα, σαν ξεχασμένες κουμπότρυπες, είναι πράσινα όπως το βαθύ πράσινο του ωκεανού.

Και αν έπρεπε να βάλω έναν τίτλο σε αυτό το σημείωμα θα έγραφα με μεγάλα, καλλιτεχνικά γράμματα το όνομα εκείνου.

Harry Styles = Ο πιο σπαστικός άνθρωπος της Αγγλίας(!)

Δίπλα θα φρόντιζα να ζωγραφίσω κόκκινες καρδούλες, καλοσχεδιασμένα ουράνια τόξα και θα έψαχνα να βρω τα καλύτερα αυτοκόλλητα γι' αυτόν τον ηλίθιο που πάντα βρίσκει ευκαιρία να μου φωνάζει, να με εκνευρίζει...

Δεν ξέρω αν ο Harry είναι ο λόγος που γράφω ξανά ή εκείνος ο καβγάς που είχαμε τις προάλλες. Ίσως είναι απλώς ο χάλια βαθμός της βιολογίας, το γεγονός ότι δεν βρίσκω δουλειά ή ότι νιώθω ελαφρώς σπασμένη. Ίσως πάλι να είναι όλα τα παραπάνω μαζί.

Το μόνο που σκέφτομαι όμως όλη την ώρα είναι πόσο πολύ θέλω να του μιλήσω. Θέλω να βγω από το δωμάτιο, να τον αρπάξω από το πουκάμισο και να αρχίσω να του φωνάζω. Δεν ξέρω αν θέλω να του φωνάξω συγγνώμη ή αν θέλω να τον βρίσω που μου μίλησε έτσι άσχημα εκείνη την ημέρα.

Είμαι μία χαζή! Θα έπρεπε να γίνω σκύλα απέναντί του και αντί αυτού εγώ κάθομαι και γράφω μπερδεμένες σκέψεις σε ένα χαζό, παιδικό τετράδιο. 

Είμαι έτοιμη να γράψω περισσότερα, μα ο ήχος της πόρτας με κάνει να ξυπνήσω και το μολύβι πέφτει από τα χέρια μου καθώς τρομάζω ελάχιστα. Κλείνω το τετράδιο, είμαι έτοιμη να απαντήσω την στιγμή που ανακάθομαι στο κρεβάτι και βάζω μία τούφα των μαλλιών πίσω από το αυτί μου.

𝐒𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ