New students ... - Noví studenti ...
,,Hej Melody, kdes byla tak dlouho?!“ první otázka když jsem přišla domů. Nemohla mě překvapit. ,,Už jsem chtěla poslat tvého bratra, ať se jde podívat, jestli tě nic nepřejelo,“ řekla ironicky máma.
,,Jo ,už sem chtěl vyrazit s rukavicemi a pytlem. Těšil sem se, že uvidím tvou hlavu uprostřed silnice a tvé končetiny rozjeté všude kolem.“ Řekl Bred.
,,Seš pitomec!“ odporovala sem mu.
,,Pojďte se nasnídat.“ Zavolala máma. Usadili jsme se ke stolu a začali jíst.
,,Kde je táta? Zase lítá?“ Táta je pilot a skoro nikdy není doma.
,,Jo. Dneska v noci letěl do USA.“ řekla máma.
,,Wow!“
,,Ale teď vážně Mel, proč ti to tak dlouho trvalo? Pekárna je na konci ulice, to není tak daleko.“ zeptala se máma.
,,No.. já….ne..“ koktala sem.
,,Potkala svého vysněného prince na koni nebo hůř , ty buzíky a omdlela.“ řekl Bred.
,,A pak ji oživovali svými smradlavýma ponožkami.“ Přidal se Greg.
,,Držte hubu. Nejsou to žádní nuzáci a i kdybych je potkala nebo omdlela ,tak to není vaše věc. Vy byste mě tam stejně nechali napospas!!“ prostě sem se neudržela na uzdě.
Zvedla jsem se od stolu a naštvaně odešla do mého pokoje.
,,Melody, okamžitě se vrať, nedojedla si!“
,,Sním ji později ,mami!“ Zbytek víkendu proběhl v pohodě. Nemohla jsem přestat myslet na Alexe ,Codyho a ty další 3 kluky, Byly mi povědomí – hlavně Alex a nejvíc Cody. Jako bych je odněkud znala.
,,To je blbost.“
,,A co?“ zeptala se spolužačka Vanessa ve třídě. Asi jsem to řekla nahlas.
,,Ále. Teď o víkendu jsem byla v pekárně.“
,,No a?“
,,Je úplně nová. Pekaři,co tam byly jsou mi povědomí.Přijde mi, že sem je někde viděla, ale to bude asi blbost.“
,,Hm. Třeba jo třeba ne.“ Zazvonilo na hodinu. Všichni běžely do svých lavic. Každý měl svou vlastní (seděli jsme po jednom). Pan učitel Blafl právě vešel do třídy.
,,Dobrý den děti.“
,,Dobrý den.“ Odpověděla jednohlasně třída.
,,Dneska jsem vám přivedl 2 nové spolužáky – Alexe a Codyho.“
,,Nazdárek,“ řekli ti dva. Byly to přesně ti, kteří pracují v pekárně! Co tu dělají? Že by přestoupily na naší školu ?napadlo mě.
,,Právě se sem přistěhovali.“ Řekl pan učitel ,,Sedněte si hoši kam chcete.“
Já seděla v předposlední lavici u okna . Alex si sedl hned do třetí řady (u okna) do druhé lavice a Cody do poslední lavice ve třetí řadě. Když si Alex sedal, všiml si mě. Cody procházel kolem mě a bylo to něco neuvěřitelného. Voněl. Ta krásná vůně se za ním ještě dlouho táhla.
,,Ahoj“ řekl mi potichu.
,,Ahoj,“ řekla jsem. Musela jsem se na něj ještě chvíli dívat dokud jsem nezahlédla mého EX kluka, jak mě probodává pohledem. Nechápu, co má za problém. Jmenuje se Tommy a už před půl rokem jsme se rozešli. Vlastně to nebyl ani vážný vztah. Kývla jsem na Vanessu , že to jsou ti kluci o kterých sem mluvila a ona jen pokrčila rameny.
,,Tak se uklidníme a začneme.“ řekl pan učitel. Po poslední hodině zazvonilo a Vanesaa se mě ujala.
,,Tak tyhle jsi myslela,jo?“ řekla zvědavě.
,,Jo. Patří jim ta pekárna.“
,,Patří?“
,,Jo asi jo pohle toho ,co mi řekl Alex.“
,,Hmm.. Půjdeme na oběd?“
,,Janě. Jenom si odskočím a pak tě doběhnu.“
,,Dobře.“ Cestou z WC mě někdo chytl tak silně za ruku ,že se to ani nedalo vydržet!
Tak tady je další...Děkuji za všechny nádherné komenty u minulé části a votes :33 Děláte mi strašnou radost! Nemáte ponětí,co to pro mě znamená! :) Proč asi začaly chodit do školy? Není to divné ..? O.o :DD a kdo mohl tak silně chytit Melody za ruku? :DD Napínám vás,co.. :DDD