18.část

115 9 0
                                    

Problem? No,I'm calm. - Problém? Ne,jsem v klidu.

,,Cody!!“ zvolala jsem a rozběhla se za ním. Skočila jsem mu přímo do náruče i když vlastně ani nevím proč. To budou ty emoce. Všichni mi chybí.

,,Tak ráda tě vidím!“

,,Chtěl bych ti něco ukázat. Ven snad můžeš ,ne? Není to vězení.“ Zasmál se.

,,Jo jasně. Jen počkej chvíli ,půjdu se převléct.“ Rozběhla jsem se do svého pokoje a rozkřápla dveře dokořán. Seděla tam na posteli ta dívka ,se kterou tam bydlím.

,,Ehm.. Ahoj..?“

,,Ahoj,“ řekla slabě a tak sladce,že jsem ji skoro neslyšela.

,,Já sem Melody tvá nová spolubydlící .. a ty?“

,,Já sem Ell. Těší mě.“

 MEZÍTÍM – Z POHLEDU CODYHO

,,Ahoj. Sem Maty,“ začal na mě ten kluk.

,,Ahoj, Cody.“ Chtěl jsem mu podat ruku ,ale on na mě jen vrhl kyselý obličej

,,Si myslíš,že ti na to skočím? Opravdu? Já jen že se strašně podobáš jednomu klukovy z jedný skupiny ,kterou nemám rád. Takovej blonďatej, býval s rovnátky , vysokej …,“ kroužil kolem mě .

,,Tak to ti určitě jen někoho připomínám,“ zlehka jsem se zasmál.

,,To si nemyslím! Tak hele ty nafoukanče bohatej! Jestli si myslíš ,žes oblafnul Mel ,tak mě teda rozhodně neoblafneš! Já přesně vím kdo jsi! Niall Horan! Ten Niall ,co je v té skupině One Direction! Ten Niall ,kterého každá fanynka zbožňuje a kterého by každý chtěl!“ začal mi tam vykládat všechno tohle a já nevěděl ,co udělat ,abych ho umlčel. Na to,že se mě tu snažil shodit ,co nejvíc a já byl z něj na nervy , vypadal naprosto v klidu.

,,Hej přestaň! Snažím se být nenápadný a ty to kazíš!“

,, Snažím se být nenápadný a ty to kazíš ,jako vážně?  Tak to se ti moc omlouvám. NIALL HORAN Z ONE DIRECTION LIDI!!“ začal křičet. Popadl jsem ho za mikinu a zašel s ním za roh do většího soukromý.

,,Co po mě vlastně chceš?! Jaký máš problém?!“

,,Problém?! Já žádný nemám ,ten bude spíš v tobě! Možná si to nečekal…podpis ,fotku s tebou - NE to vážně nechci!“

,,Tak o co ti de?!“

,,Chci jen, abys nechal Mel na pokoji!“

,,Tomu nemůžeš zabránit!“

,,Nemůžu ,ale zkusíš ji nějak ublížit ,tak uvidíš..!!!“ řekl z dravýma očima zarytýma do těch mých . Po chvíli se uklidnit spravil si mikinu a choval se normálně. Melody  přicházela.

,,Tak co půjdeme?“ zeptala se.

,,Jasně.“ Vycházely jsme z budovy.

,,Seznámil ses z Matym?“ zeptala se a já se ohlédl na zpět. Stál uprostřed chodby a zíral na nás.

,,Tak trochu…“

 Z POHLEDU MELODY

Zní trochu nervózně ,ale snad je v pohodě.

,,Tak cos mi chtěl ukázat?“

,,Pojď a uvidíš. Je to PŘEKVAPENÍ,“ řekl a usmál se.

--

Je to kratší,ale chci jen vědět,jestli to někdo ještě pořád čte.. :/ Koment a votes potěší :3

Mysterious Bakers ♥ - Tajemní pekárníciKde žijí příběhy. Začni objevovat