13.část

161 12 2
                                    

Butterfly - Motýl

Co když to byla moje máma?! V tom případě by mi musel ten doktor lhát! Ale co by dělala tady? U ředitele? V jeho kanceláři a ještě ke všemu s Tommym? Podjela mi noha na kluzké podlaze a upadla jsem.

,,Auu.“ ‚Můj zadek‘ pomyslela jsem si.

Bylo to trapný ,protože jsem na sebe hned strhla pozornost. Všichni tři zbystřily. Moje zápěstí červenalo a ukrutně bolelo. Něčí ruka mi lehce přejížděla po obličeji. Vzhlédla jsem do kaštanově hnědých očí. Byla to ta ženská!

,,Seš v pořádku broučku?“ Její hlas mi v hlavě dozníval ještě dlouhou dobu. Hlas měla sladký jako má máma,ale nebyla to ona.

,,No tak,řekni něco.“

,,Kdo jste?“ Vypadala jako mluvící anděl!

,,Jsem poradkyně paní Hells. Řeším problémy dětí ve školách a pomáhám jim.“

,,Hej Mel ,jsi v pohodě?“ ozval se zezadu Tommy. Zem mě chladila – pomalu,ale jistě sem se zvedla.

,Co ten se zajímá?!‘

,,Naprosto.“

Oklepala jsem se a obrátkou šla zpět po chodbě. Ten anděl tam stál nehybně a díval se na mou rychlochůzi. Zvonil konec hodiny. Žáci se linuly ze tříd na chodbu. Někteří spěchali na další hodiny,další zase na oběd, jako já. Vanessa patřila mezi ty,co mají hodinu – matiku i Alex. Když si ho vybavím, vidím ty jeho zelené oči,kudrnaté vlasy, břišní svaly a hlavně – ty jeho tetování! Měl je skoro všude! Toho jeho motýla pod hrudí jsem určitě někde viděla! Určitě!

,,Ahoj Melody,“ přerušil mě v myšlení Greg ,kterému také skončily hodiny.

 I když je ještě na základce a já výš obě budovy měly společnou jídelnu. Sedl si vedle mě,položil si hlavu do rukou a začal vzlykat. Oči mi taky vlhly při pohledu na něj. Bylo mi ho z nás ,kteří jsme zbyly, nejvíce líto. Vždyť si rodičů užil nejmíň a neměl moc času je poznat ,třeba jako Bred a i víceméně já.

,,To zvládneme,“ šeptala jsem mu do ucha i když to nebyla pravda. Jak by jsme to mohli zvládnout? Všichni jsme děti. Sirotci! Po chvíli se na mě podíval.

,,Čí to máš mikinu?“ zeptal se překvapeně.

Vyprávěla sem mu ,co se mi přihodilo, a že je Alexova a i o snu a realitě.

,,Co když je to znamení? Náhled do budoucna či varování?“ prohlásil.

Tím začalo mé druhé vypravování o husí kůži, v tu noc,kdy rodiče letěli ,o tušení a o tom,co mi řekla Van.

,,To musí něco znamenat!“ dodal.

,,Co musí něco znamenat?“ k našemu stolu přicházel Cody s plným táckem jídla.

Kývla jsem na Grega,aby nic neříkal.

,,Noo…,že máš plný tác jídla..?“ řekla jsem humorně.

,,Mám hlad. Já koukám,že vy nic nemáte.“

,,Už jsme jedli.“

,,Fajn,ale já ne,“ zasmál se.

Vzal si vidličku a napichoval si brambory se smaženými kuřecími kousky,které si naložil. Byl neskutečně sladký. Když tak přede mnou  seděl, zapomínala jsem na opravdovou situaci. Pořád mě zajímalo,kde se tu někdo jako on a Alex, vzal. Greg mě kopnul pod stolem do nohy na náznak ,že je čas jít.

,,My už musíme. Pa.“

,,Přijela pro vás zase máma jak minule? Já jen, že …jestli bych se mohl svézt s vámi.“

To neměl říkat! Gregovy oči okamžitě zbystřili i moje! Máma!

,,Ne .. ta pro nás dnes nepřijela… ta už nikdy nepřijede..“

Greg šel napřed a otíral si slzy. Mě se také spustil proud slz.

,,Melody co se děje? Řekla jsem něco špatně? Jestli ano tak se omlouvám.“ Zvedl se a chytl mou ruku. Chtěl mě obejmout ,ale já se odtáhla.

,,Ne neřekl .. jen … musím jít. Pa.“

Doběhla jsem Grega a šli jsme na autobus.

Z POHLEDU CODYHO

Chovali se podivně. Proč řekla,že už pro ně nikdy nepřijede? Nejspíš sem zasáhl do jejich soukromý ,ale nevím čím. Mmm kuře..

 Z POHLEDU MELODY

Zapnula jsem si PC s vyhledavačem, do kterého sem si zadala „tetování motýla“ a hned mi vyjelo spoustu odkazů. Mezi nimi se nacházela i stránka se skupinou One Direction. Strašně sem se o ně zajímala ,tak mi to nedalo , a rozklikla jsem ho – byla to má oblíbená stránka s  nimi. Moc fotek a novinek teď s 1D není, protože nikdo momentálně o nich nic moc neví. Ví se akorát, že jsou v Londýně ,ale neví se, co dělají nebo kde přesně sou. Ani na stránkách ,časopisech a ani v novinách se nic o nich nepíše. Jakoby se po nich slehla zem. Mám taky stránku s nimi a nepřidávám moc novinek. Obrázek se načítal.

,,Dělej!“ Trpělivost mi začala docházet! ,,No konečně!“

No to mě podrž! Vyjelo mi polonahé tělo Harryho Stylese! Pod hrudí měl to samé tetování, které jsem dnes viděla u Alexe! Na ty ostatní si nevzpomínám – tohle bylo nejvýraznější a též nejdivnější!  Projela jsem dalších pár fotek a bylo úplně ,ale naprosto stejný! ?! Je to dost divný a zároveň tak záhadný!  ,Ale proč ho měl vytetované Alex? Je snad BoyDirectioner nebo co ?!'

Tak jaký máte na to názor? Co si myslíte o Mel a snu vs realitě,kterou zažila? Myslíte,že to něco znamená? :O :D Budu ráda ,když to napíšete do komentu a zanecháte votes :3

Mysterious Bakers ♥ - Tajemní pekárníciKde žijí příběhy. Začni objevovat