9.část

190 15 6
                                    

What?! - Cože?!

Z POHLEDU ALEXE

Ráno jsem vstával dřív,abych stihl uklidit po včerejším večírku. Niall spal na gauči v bundě a botech. Šťouchnul jsem do něj.

,,Mmmm. Co to děláš?“ zeptal se.

,,Včera si tvrdil,že ráno ,další den, uklidíme dole v pekárně. V kolik si přišel?“

,,Nevím ,nějak po půlnoci. Musel jsem do toho obchodu.“

,,Pro jídlo?“

,,Tentokrát ne.“

,,Tak pro co.“

,,Něco pro Melody.“

,,Cos ji kupoval takhle pozdě? Něco se mezi vámi stalo?“

,,Jen něco ,co potřebovala – malé překvapení. Ne nestalo, proč? Vypadáš trochu nejistě.“

,,Jsem v pohodě. Tak polez.“

,Musím se uklidnit a přejít na jiné myšlenky aby nepoznal ,že se mi Mel líbí.‘ S Niallem nám to šlo dobře. Přišly i ostatní a dost jsme se u toho stačily pobavit. Pár propíchnutých balónků, barevné reflektory …

,,Tak co mrkve, kdy už dozraješ?“ řekl žertovně Louis.

,,Ještě pár let a už budu. Máš chutě?“

,,Si piš.“ Pořád jsme se tomu smály.

,,Ani nevím proč mě to napadlo ,ale lepší než kdybychom tam stály jak blbci a koukali jeden na druhého. I když i tak jsme chvíli vypadali,“ prohlásil Niall.

,,Bože ty máš ale nápady.Ještě ,že si neřekl třeba Nando’s.“ přidal se Zayn.

,,Mmmm Nando’s.“

,,Neslintej.“ Takhle jsme zabraly celé dopoledne.¨

Z POHLEDU MELODY

Byl to krásný večer. Z obývacího pokoje vycházel hluk. Greg s Bredem leželi na gauči jeden na druhém,v ruce herní konzoly ,televize zapnutá a oni spali. Hodila jsem na ně pokrývku a pokračovala do koupelny. Sprcha mě osvěžila.Oblékla jsem se do pyžama,skočila do postele a usla. V noci to semnou mávalo z jedné strany postele na druhou. Měla jsem husí kůži všude po těle ,ale zima mi nebyla. Vstávala sem brzo. Nechtělo se mi spát. Myslela jsem na rodiče. Touto dobou by měli už být na místě – doufám.

,,Uaaaaa,“ asi se někdo z těch ospalců probudil – Greg. Přišel za mnou do kuchyně ,když slyšel cvaknout topinkovač.

,,To jsme celou noc spali takhle?“

,,No jo. Přehodila jsem přes vás akorát pokrývku.“

,,No fuuj,“ otřásl se ,,Spali jsme na sobě jak nějací teplouši.“

,,Byly jste roztomilí.“

Někdo zazvonil!

,,Nezvonil zvonek?“ zeptal se.

,,Asi jo.“ Rychle jsem běžela ke dveřím.Kdo by mohl tak brzo ráno zvonit? Ještě není ani 8. Otevřela jsem ,ale nikdo nikde nebyl. Jen jakási krabice mi ležela před nohama ,ale v ulici nebylo nikoho. Od koho může být? Vzala jsem ji a odnesla do domu. Položila jsem ji na barový pult  nechala být.

,,Myslíš ,že rodiče už jsou na místě?“ zeptal se Greg.

,,Snad jo – měly by být.“

,,Zkusíš jim třeba zavolat? Jaký je tam časový posun?“

,,Je tam o 12 hodin méně jak tady ,takže … pokud dobře počítám tak tam je 16:05.“

,,Zavoláme jim!“

,,Dobře.“ Popadla jsem mobil a vytáčela mamčiné číslo.

,,Píííííp,píííííp,pííííp dobrý den ,kdo volá?“ Zvedl to někdo jiný,ale nikdo z rodičů to nebyl.

,,Ehm promiňte musela jsem si splést asi číslo.“

,,Nene nepokládejte.“

,,Já se chtěla dovolat mámě.“

,,Tvoje příjmení?“

,,Swinlová.“

,,A ty jsi její dcera?“

,,Ano! A prosím vás,kdo je na druhé straně?“

,,Tady je doktor . Doktor Pitwin. Mám pro tebe špatnou zprávu.“ Pozorně jsem poslouchala a pomalu odložila telefon. Slzy v očích jsem měla na krajíčku.

,,Tak co máma ,co říkala?“

,,Máma ..máma mi to nezvedla.“

,,A kdo teda?“

,,Doktor z nemocnice na Novém Zélandu.“

,,Co je,co se děje?“ Přispěchal k nám Bred zcela probuzený.

,,Letadlo ,v kterém letěli se zřítilo do moře. Spousta lidí …jsou zranění někteří i mrtvý. Máma je v nemocnici. Musel přiletět i vrtulník.“ Mé slzy začaly téct.

,,A co táta?“ zeptal se Greg.

,,Ten … ten tam není .“

,,Není?! A kde teda je? Je mrtvý?!!“

,,Ne .. Jeho tělo se prý nenašlo ,stále ho pohřešují.“ Teď už naskočily slzy a Gregovy a Bredovy. Já se rozbrečela asi nejvíc. Měla jsem v zásobě ještě jedno světýlko – ta krabice! Vzala jsem ji z baru a pomalu otevřela! Byly v ní BOTY . Úplně nové boty a ne jen tak ledajaké. Galaxy boty! Byl tam i papír se vzkazem.Rychle jsem začla číst.

 Vzkaz :

"Ahoj Mel ! Včerejší večer byl fakt bezva – moc jsem si ho s tebou užil a pobavil se. Nemohl jsem si nevšimnout tvých 'trochu' poškozených bot tak sem ti koupil nové.Je to vlastně poděkování za včerejšek. Doufám,že se ti líbí ,a že jsem trefil velikost. Zase ve škole – Cody :)*"

Začíná to být ostřejší .. :DD Minule tu moc komentářů nebylo ,tak bych poprosila aspoň u této části za vášš názor/votes :33 Budu moc vděčná ,ať vím,že to opravdu někdo čte a nepíšu si to tu jen tak pro sebe .. :/ :D

Mysterious Bakers ♥ - Tajemní pekárníciKde žijí příběhy. Začni objevovat