7.část

223 13 0
                                    

Party - Párty

Dostala sem nápad! Koupím videohru a bude postaráno nejen o Grega ,ale i o Breda. Usnula jsem lépe. Nastal den D. Konečně! Rodiče odjíždí a já si mohla v klidu zajít na večírek.

,,Doufám, že sem na nic nezapomněla.“ opakovala už od rána máma. Už se to nedalo vydržet! Najednou sem strnula. Přepadl mě strach! Strach, že se něco stane – pokazí. Uklidnila jsem se tím, že taťka řídí letadlo a lepší pilot než on snad není. Rodiče byly ve dveřích a loučily se s námi.

,,Určitě si nic nezapomněla.Užijte si to tam.“ Objali jsme se.

,,Tak pojď zlato,musíme vyrazit.“ řekl táta a vešly z domu,zavřely se dveře,taxík s rodiči odjel a já si vydechla.

,,Yeááááááááááh!!“ vykřikla jsem radostí,přes celý barák. Obrátkou na levé noze jsem pospíchala po schodech do mého pokoje. Začala sem na zašlém PC chatovat Vanesse ,že se sejdeme v osm před pekárnou. Ze skříně sem vyhrabala videohru ,co jsem měla schovanou pro Grega na narozky ,ale dám mu ji teď aby bylo o něj a Breda postaráno.

,,Wow ,díky ségra!“ poděkoval a šel pařit. Další problém – nemám co na sebe a mé boty drží tak,tak pohromadě a trika nejsou vyžehlené. No co,nejde to tak poznat.Hodiny ukazovaly 19:45 – byl čas vyrazit! Sešla sem po schodech.

,,Yeah brácha vyhrávám!“ ozývalo se z obýváku.

,,Neboj teď dostaneš nakládačku!“

,,Hej kluci, já jdu na večírek do pekárny vrátím se v noci.“ Zavolala na ně s myšlenkou,že mě aspoň trochu vnímají.

,,Jasně,jasně,“ odpověděli i když pochybuji ,že vědí, o čem sem mluvila.Vanessa netrpělivě přešlapovala z místa na místo před "rozjetou" pekárnou.

,,Ahój." zahlédla mě.

,,Ahoj.“

,,Tak co líbí?“ Ukázala na svůj outfit,co měla na době.

,,Jasně,tobě sluší všechno.“

,,Ale nepovídej.Tobě taky. Jen nové Conversky by to chtělo.“ Zasmála se.

,,Já vím. Aspoň budu originální,“ zažertovala jsem.

,,Ty si vždy. Půjdeme?“ Přikývla jsem. Chytly jsme se jako nevěsta a ženich  a vešly. Div nám brady nespadly až na zem. Bylo tu tolik světýlek,hudby,lidí a dokonce se tu nechala vybudovat ještě jedna místnost pro větší prostor.

,,Páni!“ vyhrkli jsme naraz. Uprostřed  parketu byla i disko koule.

,,Jdeme?“ zeptala jsem se.

,,Jasně! Pořádně to tu rozjedeme.Zajdu za DJ ať tam dá naše taneční pecky.“

,,Ty si je vzala?“

,,Beru je všude. Na tuhle kazetu se ti nejlíp tančí.“

,,Dík.“ Z povzdálí jsem ji pozorovala ,jak předává DJ kazetu. Tohohle DJ sem ještě nikdy neviděla a to sem jich potkala dost. Měl černé vlasy,hnědé oči a spoustu tetování na rukách. Nejvýraznější bylo asi červeno-žluté na pravé ruce s nápisem "ZAP". Sice nevím,jaký to má význam,ale líbilo se mi. Počkat! To je ten jeden kluk,který vběhl do pekárny ,s ostatními,když hořelo!

,,Hej Melody?“ někdo na mě volal. Vylekalo mě to. Byl to Cody.

,,Ahoj.“ usmála sem se.

,,Takže si dorazila. Sama?“

,,Ne,ještě s kámoškou Vanessou.Právě šla dát naši oblíbenou hudbu DJi.“

,,DJi?“

,,Jo. Támhle de.“ Vanessa se blížila.

,,Ahoj,“ pozdravila ,,Dovolíš?“ Chytla mě za ruku a táhla doprostřed parketu. Začala hrát naše kazeta s nejlepšíma tanečníma peckama. Tančily jsme ani nevím jak dlouho,protože když tančím ,nevnímám okolí. Prostě miluji Street Dance! Tanec,trochu zpěv a hudba je můj život!

 Z POHLEDU ALEXE

,Páni ta jede. Zkusím ji pozvat na drink.‘

 Z POHLEDU CODYHO

,Wow! Nikdy jsem neviděl nikoho takhle tančit.Zkusím ji pozvat na drink.‘

,,Čau brácho!“ Vynořil se z davu Liam.

,,Nazdar!“

,,Jak vám to tu de?“

,,Celkem fajn.“

,,Hej, viděl si tu holku,co tančí uprostřed parketu?“ zeptal se.

,,Je vážně dobrá.“ přidal se k nám Harry.

,,Jo to je.“ Řekl jsem s očima přilepenýma na ni.

,,Zkusím ji pozvat na drink.“ Řekl Harry a šel přímo k Melody.

,Ale ne! To sem chtěl udělat i já. Sakra – ta moje smůla.‘ pomyslel jsem si.

Z POHLEDU ALEXE

Blížil sem se k ní,poklepal ji na rameno a ona se otočila.

,,Páni!“ vyhrkl jsem.

,,Promiň,co?“ řekla.

,,Nechtěla by ses jít napít?“

,,Jasně. Už mám docela žízeň.Půjdeš Van taky?“

,,Ne v poho ,zůstanu tu.“ Řekla její kámoška . Šli jsme ke stolu s pitím a jídlem. Vlastně to byl pult předělaný na samoobsluhu.

,,Bavíš se?“ zeptal sem se.

,,Jasně , je to tu vážně nádherný! Tu místnost vedle jste nechali vybudovat vy?“

,,Jo, aby tu bylo víc místa.“

,,To asi máte dobrého sponzora,ne?“

,,No my vlastně .. nemám žádného sponzora.“ Nevěděl jsem ,co říct.

,,A kde jste na to vzali peníze?“ Pořád se vyptávala.

,Zkusím změnit téma.‘ pomyslel jsem si.

Z POHLEDU MELODY

,,Hele támhle je Cody s kámošem, pojď představím tě.“ Najednou změnil téma aniž by mi odpověděl. Skoro to vypadá ,aby ani nechtěl abych to věděla. Šly jsme za Codym a tím klukem.

,,Ahoj,“ pozdravila jsem.

,,Ahoj Mel.“ pozdravil mě Cody.

,,Čau,“ pozdravil ten neznámý.

,,Chtěl sem tady Melody tě představit,“ řekl Alex a mrknul na toho neznámého.

,,Ahoj, já jsem …“ začal ,ale nedokončil s udiveným pohledem na Alexe a Codyho.

,,To je …“ pokračoval Alex ale zase z něj nevylezlo žádné jméno. Nechápala jsem proč neřekl svoje jméno.

,Copak neví jak se jmenuje ? To by byla pěkná blbost. A co Alex ,ten to snad taky neví když je to jejich kamarád?‘ pomyslela jsem si . Všichni na sebe koukali jeden přes druhého , že i zmatený Cody se do toho vložil a promluvil.

Párty Hard !! :DDD Takže znovu vám děkuji za votes a reads :33 Co myslíte, že Cody řekne? Zkuste hádat :)) A doufám,že se vám to pořád líbí ..? :O :)

Mysterious Bakers ♥ - Tajemní pekárníciKde žijí příběhy. Začni objevovat