Wow!
Strnula jsem na místě. Místo schátralé pekárny tam byla nová pekárna s novou oranžovo-hnědou zídkou kolem. Žádné staré polámané židle před ní , ale pěkné stolečky s kytkami na nich. Protřela jsem si oči ,jestli náhodou ještě nespím – nespala. Pokračovala jsem malýma krůčkama k ní.Přibližovala se a čím blíž sem byla tím víc to vonělo čerstvím pečivem.. Dveře,okna,omítka to všechno bylo úplně nové. Jak na to někdo mohl vzít peníze?,říkala jsem si. Otevřela jsem dveře,které nevrzaly, jak bylo ve zvyku. Vevnitř stály také nové stoly s židlemi a kytkami na nich a také tam byl nový pult za kterým byl nový prodavač- pekař.
,,Ahoj, co si budeš přát?“ zeptal se se šibalským úsměvem na tváři. Byla jsem v tranzu ! Byl mladý,měl hnědé kudrnaté vlasy a ten jeho úsměv a oči.
,,Já..“ vykoktala jsem ,,Chtěla bych pár rohlíků a 2 bůlky.“ Dořekla jsem konečně.
,,Jen 2 rohlíky?“ smál se. Musela jsem se zasmát.
,,Ne , raději 4.“ Odpověděla jsem pobaveně.
,,Takže 2 páry rohlíků,jo?“ zeptal s ještě pobaveněji.
,,Jo.“ Zasmála jsem se. Trochu sem si připadala trapně ,ale aspoň je sranda .
,,Fajn a ještě ty bůlky si chtěla. Taky jen pár?“ zeptal se.
,,Jojo.“
,,Jen minutku vydrž , Cody je musí ještě dopéct.“
,,Cody? Kdo je Cody?“ zeptala sem se udiveně.
,,To je můj kolega ,pracuje tady semnou. Mimochodem já jsem Alex.“ Zdálo se mi jakobych ho už někdy viděla ,ale nevěděla kde.
,,Co se stalo , že je to tu takové….“ Nemohla jsem najít vhodné slovo.
,,Krásné?Voňávé? Nové?“ doplnil mě.
,,Ano , přesně.“
,,No já a Cody jsme se rozhodli koupit tu starou pekárnu a předělat ji do téhle nové. Rozhodli sme se pomoct a sprait ji.“
,,Chtěl tu někdo ty bůlky?“ ozvalo s najednou ze zadu.
,,Jo , přines je sem.“ Řekla Alex.
,,Už du.“ Ze zadu přišel krásný mladý blonďatý klučina. Byl stejně krásný jako Alex.
,,Tady jsou.“ Řekl ten blonďatý.
,,Jojo tady ….“ Řekl Alex a zarazil se. Koukl na mě.
,,Melody“. řekla sem.
,,Mel se ptala ,co se stalo, že je to tu tak skvělé, tak sme si popovídali.
,,Ahá. Já jsem Cody tady Alexův kamarád. Známe se už dlouho. Taky spolu z….“ Alex do Codyho drsné žduchnul. Bylo to divné. ,,Těší mě.“ Dořekl Cody.
,,Mě taky.“ Usmála jsem se na oba.
,,Tak co ,jak dlouho tu bydlíš ? Hej cítíte to? Co to…? Neeeee Cody!“ zařval Alex tak hlasitě ,že mi zalehly uši. Vůbec sem netušila ,co se děje ale pak jsem to uviděla!
Doufám, že se vám to pořád líbí :D Snažím se každou část ukončit nějak tak, abyste byly nedočkaví na další :D To nějak useknu :D ... Co si myslíte, že Cody zavinil? :DD Zkuste hádat a napište to do komentu .. :) Třeba se trefíte :DD A budu nejšťastnější za vote či koment :'3