*Delailos Pov*
Jaučiausi lyg apsvaigusi nuo ankocholio. Sunkiai pramerkiau akis ir apsisžvalgiau, prie manęs ant lovos gulėjo atsijungusi Aleanor. Pakrutinau merginą, ši šiek tiek prasimerkė.
-Aleanor, kelkis.-Sumurmėjau. Tikriausiai ji jaučiasi taip pat šudinai kaip ir aš.
-Kodėl toks jausmas, kad aš vakar prisigėriau ir susileidau dozę kažkokio šūdo?-Burbtelėjo.
-Svarbesnis klausimas kur mes.-Bandžiau išlipti iš lovos, bet vos tik atsistojau susvyravau ir nukritau ant grindų.
-Delaila, tau viskas gerai?-Paklausė mergina.
-Taip. Tik kokį šūdą ji mums davė?-Suurzgiau.
-Aš jums nieko nedaviau, tiesiog po mano kerų jus nusipot.-Tos kalės balsas pasigirdo galvoje.
-Ar tu ją irgi girdi? Manau aš kraustausi iš proto.-Suniurnėjo Aleanor atsisėsdama.
-Girdžiu.-Suurzgiau ir griuvau atgal į lovą.
-Nagi kelkis, turim iš čia pabėgti.-Suurzgė rudaplaukė.
-Iš čia pabėgti neįmanoma. Kambarį saugo penki galingi užkeikimai ir spina.-Devinos balsas pasklido po kambarį.
-Žinai... Aš maniau tu normali, bet ne. Viskas kas susiję su Niall tiesiog negali būti normalu, turėjau bent jau kažko pasimokyt.-Sumurmėjau.
-Ohhh... Vilką mini vilkas čia.-Nusijuokė Devina.
-Ar Niall čia?-Paklausiau.
-Ir ne vienas.-Suurzgė Aleanor. Galvos svaigimas jau buvo sumažėjęs, mergina pasistiebusi stebėjo kažką pro mažyti, apvalų langelį.-Louis kartu su juo. Devina išėjo į lauką jų pasitikti, wow! Louis nusuko jai sprandą, o Niall žvelgia.
-Duok man pažiūrėt.-Priėjau prie merginos ir ji buvo teisi. Devina gulėjo vaikinams šalia kojų, o Niall žvengė.-Idiotai, kaip jie įeis į namus be Devinos? Juk pakvietimo negaus.-Nusijuokiau. Kažkodėl visa ši situacija man atrodė juokinga.
Pakvaišusi Niall ex tikriausiai bandys mane nužudyti, įsiutęs draugės vaikinas nusuko jai sprandą, o Niall žvengia.
Apsidairiau kambaryje dar kartą. Prie lovos buvo stalelis, o ant jo lempa. Tikiuosi nesupyks šio namo šeimininkė. Pagriebiau lempą ir iš visų jėgų dėjau į langą. Šis sudužo atkreipdamas vaikinų dėmesį.
-IDIOTAI, KAIP VIDUN PATEKSIT JEIGU JI JŪSŲ NEPAKVIES?!-Surikau. Niall perbraukė su ranka sau per plaukus.
-...Debilas... Kaip... Tu... Ne!... Tiek to..-Girdėjau Niall šūkavimus ant Louis.
-Merginos, atrodo turim didesnių problemų. Mes negalim net įžengti į kiemą, reiškia ji padarė apsaugos burtus.-Suriko Louis. Aš taip norėjau į juos palesiti kokius batus. Atsidusau ir grįžau į lovą.
-Delailą, ką tu darai?-Sutriko Aleanor.
-Jie mus išgelbės, jeigu proto pakankamai turės.-Sumurmėjau.
:DDD
YOU ARE READING
Black Blood/N.H LTU (Baigta)
FanfictionPenki karšti naujokai, neaiškios kilmės žūtys Bradforde ir Septyniolikmetė Delaila kuri bandydama išsiaiškinti visas smulkmenas patenka į kito pasaulio gniaužtus. Juodakraujai ir raudonakraujai skiriasi tuo, kad... Juodakraujai raudonuosius vadina...