Septuaginta devine

905 92 15
                                    

Pramerkiau sunkias akis ir lėtai vis dar nieko nesuvokdama apsidairiau.

Mano galva vis atkurdinėjo anos dienos įvykius.

-Niall.-Išsunkiau pamatydama vaikiną prirakinta priešais save, prie baltos sienos. Jo galva buvo nuleista, o jis pats be sąmonės. Mano rankos buvo prirakintos virš galvos su atntrankiais, kaip ir Niall.

Stipriai užsimerkiau ir bandžiau susikaupti.

"Sebai... Sebai... Sebastianai."

Mes su juo vis dar susieti, tai privalo pavykti.

-Delaila, kur tu? Ar tau viskas gerai?-buvo taip gera girdėti Sebo balsą.

"Man viskas gerai... Kur tu ir Aleanor?"

-Mes Niall namuose, Aleanor sunkiai sužeista, ji vis šaukiasi Louis... Aš nežijau kaip ją pagydyti, niekas nepadeda.

"Aš su Niall, man viskas gerai... Kol kas. Rūpinkis ja, o aš pabandysiu pakviesti Louis... Žinau, kad jis ją myli.."

Atsimerkiau ir pradėjau tankiai kvėpuoti, jaučiausi labai pavargusi.

-De...Delaila...-Išgirdau silpną Niall balsą.

-Aš čia.-Sušnabždėjau. Vaikinas sunkiai pakėlė savo galvą į mane.

-K-kur mes?-Sumikčiojo.

Nesugebėjau atsakyti jam į klausimą, nes pati nežinojau... Vaikino mėlynos akys nepaliko manųjų.

-Louis, Aleanor yra sunkiai sužeista! Ji miršta, nejaugi leisi tam nutikti?!-Surikau per visą patalpą.

Čia buvo didelis langas ir jokių durų, tik kelios lempos. Už lango buvo vien tamsa, bent jau aš manau, kad ten nėra tik tamsa.

-Delaila, prašau, nerėk.-Suinkštė Niall.

Staiga kito lango pusėje įsijungė šviesa. Su šypsena veide stebėjau ten sėdintį Louis nuleidusį galvą, jis laikė ranką virš kažkokio didelio migtuko.

-Louis, nedaryk to...-Sumurmėjo Niall. Rudaplaukis pakėlė akis į blondžių.
-Juk mes buvome draugai, visada, net kai kiti pykosi, mes buvome kartu, nejaugi tu tikrai nori viskuo atsikratyti?-Aš nesupratau kas vyksta. Louis pažvelgė į mane.

-Aleanor miršta... Tu negali jos palikti, tu myli ją.-Sušnabždėjau. Vaikinas pažvelgė į migtuką, o tada vėl į mus. Jo ranka pasitraukė nuo migtuko ir šis paėmęs kažkokį plaktuką išdaužė tą langą. Susigužiau kai šukės išsitaškė.

Louis atrakino Niall antrankius, o tada ir mano.

Stipriai apkabinau blondiną ir sukūkčiojau. Vaikino stiprios rankos apkabino ir mane.

-Eime iš čia.

Su Šv. Kalėdom 💓

Black Blood/N.H LTU (Baigta)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang