-Niall...-Suzyziau. Vaikinas sukikeno.-Myliu tave.-Ištarė ir įsisiurbė man į lūpas. Atsitraukėme kai pritrūko oro, Niall tankiai kvėpavo, kas buvo keista.-Aš ilgokai nesimaitinau, o tavo kaip naujagimės kraujas vis dar žmogaus.-Sumurmėjo ir asitraukė.
-Bet argi tas apsaugos burtas nepavertė jo... Juodo?-Vaikinas papurtė galvą.
-Jis juosta, bet dar yra raudonas. Delaila, aš turiu eiti pasimaitinti.-Niall dingo iš kambario. Padėjau galvą ant pagalvės ir užsimerkiau.
Stovėjau kažkokiame miške, su kažkokia balta suknele. Aplink mane vaikščiojo kažkokios merginos irgi su baltomis suknelemis ir kažką šnabždėjo. Buvo tamsu, todėl deglai puikiai tiko prie šio kraupaus renginio.
-Kas jūs!-Surikau, nes tai darėsi nebejuokinga. Merginos sustojo ir atsisuko priekiu į mane, bet galvas nuleido ir leido plaukams visiškai jas paslėpti.
-Esi Mirtingųjų ir velnio palikuonių relikvija. Ta kuri gali sugrąžinti didžiausia blogį į pasaulį, todėl Tu miršti, nes taip reikia.-Kalbėjo visos Jos vienu metu.
-O kas jūs?-Suurzgiau. Merginos pakėlė galvas.
-Mes esam tu.-Nusišypsojo ir taip kiekviena mergina buvo mano išvaizdos.
Pašokau iš lovos tankiai kvėpuodama.
-Niall!-Surikau. Vaikinas kaip man atsirado šalia manęs. Stipriai jį apkabinau.-Nedrįsk manęs palikti.-Sumurmėjau.-Heii, kas nutiko?-Niall rankos švelniai apsiviniojo mano liemenį.
-Ką reiškia... Mirtingųjų ir Velnio palikuonių relikvija?-Pakėliau galvą pažvelgdama Niall akis, kurios šiek tiek pajuodavo.
-Iš kur tu...
-Sapnavau.-Jausmas, kad tai nieko gero kėlė man baimę.
-Delaila, aš...-Vaikinas nusuko žvilgsnį.
-Turiu nueita pas Vaikinus.-Jis bandė ištrūkti, bet aš nepaleido jo.-Niall, tu negali kažko nuo manęs slėpti.-Suurzgiau.
-Galiu, jeigu tai dėl tavo saugumo.-Jis pastūmė mane ant lovos ir išėjo iš kambario.
Tyliai nulipau laiptais ir sustojau išgirdusi Niall Balsą.
-... ji sakė, kad sapnavo tai.-Sumurmėjo blondžius.
-Vadinasi pavojus kyla didesnis, jeigu ji gyvens ilgiau negu jai yra paskirtas burtas, jis prisikels, o tai reiškia didžiausią karą visoje galaktikoje...-Hario balsas nutilo, spygtelėjau kai kažkas pakėlė Mane į orą.
Buvau pastatyta prieš Niall, kurio žvilgsnis nesakė nieko gero.
-Tu nesupranti, kad klausytis tau negalima?-Suurzgė Blondinas. Šaltas jo tonas vertė mane jaustis... Blogai.
-Negali to nuo manęs slėpti.-Sumurmėjau. Niall akys įgavo juodą spalvą.
-Nesikišk, aš apsaugosiu tave.-Suurzgė.
Ne... Jis to ką tik nepasakė...
Pasakė.
Tuo metu norėjau pabėgti iš čia, Todėl pasileidau link durų, bet vos patekusi į lauką atsiradau ant kažkokios uolos.
Tikriausiai štai ir mano vampyrės greitis. Stiprus vėjas papūtė, bet vėjas neturi kvapo... Kodėl užuodžiu kraują?
Kojos pačios pradėjo bėgti ir kvapas vis stiprėjo. Atsiradau mieste, tiksliau kažkokiame skersgatvyje.
-Prašau nereikia.-Pasigirdo merginos kūkčiojimas ir vaikinų juokas. Pradėjau eiti, sustingau pamačiusi du vaikinus nurenginėjančius merginą, tai buvo pats šlykščiausias vaizdas.
Vienas iš vaikinų atsisuko į mane.
-Ooo, Džimi, tik pažvelk kas čia.-Nusijuokė. Nusišypsojau ir prisiartinus įkandau jam į kaklą. To jausmo kai kraujas teka mano burna net negaliu apibūdinti. Numečiau jo kūną sau šalia kojų ir tą patį padariau su antru vaikinu, kuris vietoj to, kad bėgtu tiesiog stebėjo tą vaizdą.
Mergina pradėjo trauktis nuo manęs, bet kai norėjau jai padėti atsistoti, kažkas iššoko jai iš už nugaros ir nusuko galvą.
Dabar aš pradėjau trauktis.
Zayn su pikta veido išraiška žiūrėjo į mane.
❤
ESTÁS LEYENDO
Black Blood/N.H LTU (Baigta)
FanficPenki karšti naujokai, neaiškios kilmės žūtys Bradforde ir Septyniolikmetė Delaila kuri bandydama išsiaiškinti visas smulkmenas patenka į kito pasaulio gniaužtus. Juodakraujai ir raudonakraujai skiriasi tuo, kad... Juodakraujai raudonuosius vadina...