Pramerkiau sulipusias akis, bet nuo staigios šviesos vėl jas užmerkiau.
-Delaila, ačiū dievui tu gyva, jau maniau jie tave užmušė.-Pasigirdo man gerai pažįstamas blondinės balsas.
-Klare Deniss.-Suurzgiau ir vėl pramerkiau akis.
-Ššš, niekas negali mūsų išgirsti, nes tada tau galas.-Sumurmėjo.
-Po velnių kur aš?-Sumurmėjau apsidairydama. Maža, balta patalpa, be langų.
-Tu Meridamo sukurtoje labaratorijoje Vampyrų kraujui siurbti.-Tyliai pasakė. Kaip elektros nukrėsta pašokau nuo lovos kurioje gulėjau, bet iš kart pasigailėjau, nes didžiulis skausmas perėjo per kūną.
-Kur Niall? Sebas? Aleanor? Kiti...-Sušnabždėjau.
-Delaila, tu jų nebeišgelbėsi...-Ši pradėjo šnekėti.
-Ne... Klare, tu nesupranti ką jie man reiškia.-Suurzgiau.-Aš viską sušikau, todėl viską ir ištaisysiu.-Stipriai užsimerkiau.
Prašau, kad tik tai suveiktu.
Niall, prašau, ar girdi?
Mano galvoje spengė tyla. Tai neveikia...
Delaila?! Delaila... Kur tu?
Mano mažiuko susirūpinęs balsas pasklido galvoje.
Dieve... Aš taip tavęs pasiilgau. Nesijaudink aš jus visus ištrauksiu.
Ne.. Delaila, tu turi sprukti iš čia kiek kojos neša. Jis tave nužudys, prašau dėl manęs.
Atmerkiau akis ir Su šypsena atsisukau į Klarę.
-Kur jūs laikot Niall?-Paklausiau. Mergina atsiduso.
-Aš negaliu tau to pasakyti...-Sušnabždėjo.-Aš prižadėjau tėvui.-Aš pašiurpau nuo jos ištarto žodžio.
-Klare, jis mano vaikinas, ten mano draugai! Po velnių, padėk man.-Tyliai surikau.
-Žinau... Tėtis buvo teisus, tu apakinta jų, todėl geriausia bus jeigu tu mirsi nuo mano rankų.-Sumurmėjo ir iš kišenės ištraukė peiliuką.
Delaila, bėk po velnių!
Niall balsas pasigirdo ausyse.
Su didžiausia viltimi pamaigiau savo megztinio rankovę ir taip! Tie durniai nerado durklo! Atsargiai jį ištraukiau.
-Klare, tu mano geriausia draugė, nenoriu tavęs sužeisti.-Sumurmėjau.
-O aš noriu, nes tie kas padeda vampyrams yra nubausti mirti.-Suurzgė.
Gerai... Šito aš nesitikėjau, bet ji jau man mirusi kaip draugė, kai perėjo į Meridamo pusę, todėl skaudėjo mažiau.
-Klare, aš tai darau dėl Niall ir kitų, o kai kažką darau dėl Niall... Meilė stipresnė už viską.-Nusijuokiau. Jos mažutis kišeninis peiliukas tikrai neprilygo mano dvidešimties su biškiu centimetrų sidabriniu kuolu. Todėl kai ji įsibegėjo į mane tiesiog atkišau kuolą ir viskas.
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Blood/N.H LTU (Baigta)
Fiksi PenggemarPenki karšti naujokai, neaiškios kilmės žūtys Bradforde ir Septyniolikmetė Delaila kuri bandydama išsiaiškinti visas smulkmenas patenka į kito pasaulio gniaužtus. Juodakraujai ir raudonakraujai skiriasi tuo, kad... Juodakraujai raudonuosius vadina...