quinquaginta

1.2K 100 15
                                    

Omfg ta nuotrauka tokia cuuute ❤

-Delaila, tau viskas gerai?-Liam atsirado šalia manęs. Per galvą perėjo staigus skausmas ir aš suklykus suklupau ant žemės.

-Neprarasiu tavęs antrą kartą, todėl susitarsiu su Deviną. Tu ne mirsi dėl mano kaltės, padarysiu viską, kad tave apsaugočiau.-Niall balsas pasigirdo galvoje ir skaumas atslūgo. Liam  padėjo man atsistoti.

-Jis nuėjo pas Deviną, prašau sustabdyk jį.-Suinkščiau. Vaikinas pakvieti likusius vaikinus ir paliko mane su Sophia bei Aleanor namuose, o patys išėjo paskui Niall.

Visą tą laiką aš kūkčiojau sedėdama ant sofos ir kartojau kokia aš baisi mergina.

-Jie grįžo.-Sumurmėjo Sophia įeidama į kambarį. Pašokau nuo sofos ir išlėkiau į pirmo aukšto koridorių. Haris su vaikinais stovėjo ir keistu žvilgsniu žiūrėjo į mane.

-K-Kur Niall?-Sumikčiojau, visas šitas fiasko man įvarė per daug jausmų, o dauguma iš jų yra skausmingi.

-Čia.-Niall įžengė pro duris, nieko nelaukusi puoliau jam į glėbį ir stipriai suspaudžiau.

-Emm.... Delaila, manau turėtum pasitraukti nuo mano vaikino.-Pasigirdo Devinos balsas. Pala... Devinos? Lėtai atsitraukiau nuo Niall ir išsigandusi pažvelgiau į Deviną.

-Kas per šūdas...?-Sumurmėjo pasišlykštėjusi Aleanor. Sunerimusi žiūrėjau į Niall.

-Devina, panaikink prakeiksmą ir važiuojam iš čia.-Sumurmėjo Blondinas.

*Niall Pov*

-Devina, panaikink prakeiksmą ir važiuojam iš čia.-Sumurmėjau. Negaliu žiūrėti į Delailos akis, tačiau neleisiu jai mirti. Susitariau su Devina, kad ši atšauks prakeiksmą jeigu nustosiu su Delaila bendrauti. Tai raudonplaukei nerūpi mano laimė, jai tiesiog svarbu, kad niekada nepatirčiau to... Ji net neprašė būt su ja, ko aš tikėjausi, ji tiesiog Pareiškė nurodymus ir vieną staigmenėlę, kurios vis dar nepasakė.

-Niall...-Mano vardas buvo ištartas taip švelniai, taip nekaltai iš Delailos lūpų. Kaip aš nekenčiu savo gyvenimo...

-Liaukis...-Suurzgiau ir atsisukau į Patenkintą Deviną. Kai ji pasakė, kad aš jos vaikinas... Norėjau perplėšti ją per pusę, žinau, kad tai tik dar viena nesąmonė išskaudinti mano mergytę.
-Darbuokis.-Atsidusau.

Toliau viskas vyko kaip sulėtintame kadre. Devina užkalbėjimais vampyrams nusuko sprandus, Aleanor užkalbėjo, kad užmigtų, o Delaila... Ši laikėsi gan ilgai kovodama su miego burtais ir žvelgė į mane.

-Myliu...-Vos vos girdimas žodis net ir vampyrui išsprudo iš rudaplaukės lūpų. 

***

Po paskutinio burtažodžio, Devina atsoduso ir pažvelgė į mane.

-Susitarimas yra susitariman Horan.-Išsišiepė ši.-Aš panaikinau visą prakeiksmą, dabar mokėsi tu.-Jos šypsena nežadėjo nieko gero.

Žinai koks geras seksas tarp raganų ir vampyrų?

Jos balsas pasigirdo mano galvoje. Išpūčiau akis ir keistai ją nužvelgiau.

-Ne.-Tariau kiek Susinervines.

-Aš maniau tau ši staigmenėlė patiks.-Sukikeno. Niekada nemaniau, kad Devina nsusiris iki to.

-Ne.-Suurzgiau. Mergina nusijuokė.

-Niekas tavęs neklausia nori to ar ne. Kitaip prakeiksmas grįš.-Nusišypsojo. Pažvelgiau į miegančią Delailą ir užsimerkiau.

-Viskas tik dėl jos.-Sušnabždėjau.




Pieva. Sorry :)))

Black Blood/N.H LTU (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora