*Po penkių mėnesių*
Bėgau mišku kiek kojos nešė. Šalia manęs Aleanor ir Džuana, o prieš mus Niall, Sebastianas ir Louis. Mes esam galingasis šešiatukas, kuris iškentėjo visokiausius šūdus, bet vistiek esam gyvi.
Dvi Aiškiaregės, trys stiprūs vampyrai ir aš. Žmogus su keistais gebėjimais, kuriuos gavo iš vampyro.
Vaikinai priekyje sustojo, ką padarėm ir mes. Sustojome ant skardžio. Niall sunėrė mūsų pirštus ir priglaudė mane prie savęs. Šaltas vėjas perskrido pro mus.
Devina mirė, nes prisikelimo burtai ne amžini. Haris, Zayn, Thomas, Sophia ir Liam pabėgo kaip bailiai po to kai Meridamas...mirė.
Skausmas, Tai tiek daug kartų jaustas jausmas.
Meilė, kai ją patyriau pirmą kartą būdama 7, įsimylėjau berniuką. Tada būdama 11 įsimylėjau savo kaimyną, bent jau maniau, kad įsimylėjau, bet visi jausmai po kelių savaičių dingdavo. Niall yra visai kas kita, jo nenustojau mylėti net pačiais bjauriausiais momentais.
Šiuo metu man dvidešimt ketveri, vilkiu baltą suknelę. Šalia manęs eina Sebastianas, mes susikabinę parankėmis, o priekyje stovi Niall ir kunigas.
Sebastianas paleido mane, o aš atsistojau prieš Niall.
-Prašau prieiti prie ar sutinki dalies.-Pasakiau. Niall pakilnojo antakius, kas privertė mane sukikenti.
-Na ką gi.. Niall Horan, ar sutinkate į žmonas imti Delaila Merch?-Niall nusišypsojo ir paėmė mano ranką.
-Taip.-Ištarė.
-Taip!-Aš net nesulaukusi kunigo žodžių ištariau.
-Tada Niall, galite pabučiuoti nuotaką.-Pasakė Kunigas. Niall prisitraukė Mane arčiau ir įsiurbė į lūpas.
Tai yra pats nuostabiausias jausmas. Kai mūsų lūpos juda ritmingu rimtu ir viskas aplink pranyksta.
-Skelbiu jus vyru ir žmona.
Po kelių mėnesių Niall pavartė Delailą vampyre. Delailos tėvai išvyko į Los Angelą nieko nepranešę dukrai.
Niall ir Delaila Horan įsivaikino dviejų metukų berniuką ir pavadino jį Kailydžeim. Keistas vardas, kaip ir visa jų šeima.
Meilė ne visada atneša stebuklus, kartais už ją reikia pakovoti, o kartais ji tiesiog sukelia skausmą.
Tačiau nepasiduok. Niekada. Kovok, net jeigu ir nelaimėsi, tu bent jau pabandei...
O dar tas kvailas posakis, jeigu myli paleisk. Po velnių ne! Jeigu myli kovok, nes jeigu taip paprastai paleisti savo meilę, niekada laiminga nebūsi.
Black blood istorija baigėsi, o tavoji dar tik prasidėjo, niekada nepasiduok ir skinkis kelią tolyn.
Labai ačiū, kad skaitėt ir rašėt nuostabius atsiliepimus!
Man tai tikrai labai daug reiškia.Labai prašau nuomonių apie visą istoriją.
Myliu! ❤💗💗
-Dreamer0fLife
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Blood/N.H LTU (Baigta)
Fiksi PenggemarPenki karšti naujokai, neaiškios kilmės žūtys Bradforde ir Septyniolikmetė Delaila kuri bandydama išsiaiškinti visas smulkmenas patenka į kito pasaulio gniaužtus. Juodakraujai ir raudonakraujai skiriasi tuo, kad... Juodakraujai raudonuosius vadina...