-Aš...Aš...-Aš nežinau ar darau klaidą, bet užčiaupiau vaikiną bučiniu ir kojomis apsivijau jo liemenį.Šis prispaudė mane prie sienos. Jo rankas nuslydo ant mano užpakaliuko ir jį nestipriai suspaudė.
-Mes turim sustoti.-Sumurmėjo.
-Ne, neturim.-Nusijuokiau ir numoviau jo marškinėlius jam per galvą. Kelias akimirkas bukai stebėjau jo pilvo presą, tada pakėliau akis į Niall.-Demn, viruti, matosi, kad kačiokas* esi.-Negalvodama pasakiau. Iš vaikino lūpų pasigirdo garsus juokas.
-Žinau.-Pakilnojo antakius. Jo akys nuslinko link mano lūpų, o tada krūtines, kurią dengė mėlynas liemenukas. Tai buvo kiek nejauku, nes dar joks vaikinas ten nespksojo, net nėra į ką spoksoti!
Jo lūpos vėl nusileido ant mano kaklo, tik šįkart jos buvo grubesnės. Garsesnė dejonė paliko mano lūpas, kai jis sukando kaklo odą.
Mes atsidūrėme ant lovos, Niall ant manęs. Jo rankos lėtai glamonėjo mano nuogą liemenį, iki kol nepasiekė kelnių segtuko. Šis atsitraukė ir nusimetė savo kelnes, su boseriais. Nusukau žvilgsnį ir jaučiau kaip mano žandai kaista. Niall numovė ir mano kelnes, bei keltaines nenuleisdamas žvilgsnio.
Vaikinas mane vėl užgulė ir aš šiek tiek išsigandau pajausdama kažka prie savo vietelės.
-Deli, nusiramink.-Jis mane pavadino vardo trumpiniu, tai gan miela, bet tai mano pirmas kartas.-Aš būsiu švelnus.-Jis pabučiavo mane trumpu bučinuku ir atsitraukęs lėtai įėjo į mane. Sugniaužiau paklodę ir nestipriai suinkščiau nuo patirto skausmo.-Ar man sustoti?-Papurčiau galvą. Noriu, kad mano pirmas kartas būtu su juo... Noriu jo.
Vaikinas pradėjo lėtai judėti pirmyn ir atgal, taip suteikdamas daugiau skausmo. Žinojau, kad skaudės, bet maniau ne taip.
-Ar galiu pajudėti greičiau?-Sukandusi lūpą linktelėjau, nes jeigu praverčiau burną, tikriausiai sušukčiau iš skausmo. Jis pajudėjo greičiau, kelios jo dejonės pasklido po kambarį. Pajaučiau kažką šilto užpildant mano vidų. Vaikinas išėjo iš manęs ir atsigulė šalia, bandžiau pajudėti, bet staigus skausmas perejo per apačią.
-Auč.-Suinkščiau. Vaikinas jau buvo kažkaip apsirengęs ir susirūpinęs žiūrėjo į mane.
-Aš atsiprašau...-Skausmingai nusijuokiau.
-Tai mano pirmas kartas.-O dieve...
-Niall, paduok man mano drabužius...-Mano žandai tikriausiai buvo raudonesni už buroką. Vaikinas susiraukė.-Pamiegok.-Sumurmėjo ir užklojo mano nuogą kūną anklodę.
-Hey, pabūk su manim...-Suinkščiau ir vėl, nes bandžiau atsisėsti.
-Aš tikrai atsiprašau, jeigu judėjau per greitai...-Jis atsisėdo šalia ant lovos krašto. Atsidusau ir nusišypsojau.
-Niall, tai buvo... Gera?-Vaikino veidas dar labiau apniuko.
-Nemeluok...-Suurzgė.
-Tiesiog pagulėk su manim.-Vaikinas atsiduso ir atsargiai įlindo po anklode šalia manęs.-Myliu tave..-Sumurmėjau. Vaikinas atsiduso ir suglaudė savo kaktą su mano.
-Ir aš tave Delaila.
-Ar kas nors yra namuose?!-Iš apačios pasigirdo Liam balsas.
srr už šitą keistą nesąmonę :DD
ESTÁS LEYENDO
Black Blood/N.H LTU (Baigta)
FanficPenki karšti naujokai, neaiškios kilmės žūtys Bradforde ir Septyniolikmetė Delaila kuri bandydama išsiaiškinti visas smulkmenas patenka į kito pasaulio gniaužtus. Juodakraujai ir raudonakraujai skiriasi tuo, kad... Juodakraujai raudonuosius vadina...