Hej alla
Tack till er har alla Thor blivit en sann Wattpadgud!
Min lilla historia som bara var några kapitel är förstorad från vecka till vecka ...
Du ville fortfarande, alltid, och så vidare.
Roxy älskade det som galet, andra kvinnor har haft det också och då tog vår stora macho ett stort slag bakom huvudet efter avfärdandet av hans raseri. Det fick honom att tänka på sin framtid, hans mänskliga relationer. Tack vare Roxys avgång kom en ny kvinna in och förvandlade allt upp och ner i hans hårda boogie som Vikingens järn.
Hans nya kompis Jax du hade problem tidigt eftersom du fortfarande hade Max i åtanke men till slut gjorde han dig att skratta det galet!
Mia och hennes falska luftar av Roxy i mer vulgär och naturligtvis den söta och störda Ruby som gör vår Viking tänkande. Den stackars mannen vet inte var han bor på grund av henne ...
Jo, jag glömde nästan den lilla puddingen Odin, puddingens konung. Tack vare honom föddes en starkare band mellan Ruby och Thor och det av heta minnen i det ögonblicket ...
Kort sagt, min lilla historia har vunnit dig och jag är än en gång förvånad och glad som någonting. Jag var rädd att du hittade den här historien för vulgär men inte tvärtom. Du är över 100 i varje kapitel för att läsa äventyren hos en anbudshjärtad Viking Gud ...
Av dessa 100 tjejer tyckte man också mycket om det och jag är säker på att du nu ser var jag kommer ifrån .... Jag har gjort spänningen nog, men jag gillar det så mycket!
Jag har äran att meddela att Thor kommer att födas 21 juni 2018, strax efter vår Roxy. Allt detta är tack för er alla mina trofasta giriga. Så om du är rasande för att jag ska sluta publicera den, ta bara den! Du skulle inte ha gillat det så mycket min utgivare skulle inte vara intresserad!
Tack tusen gånger.
Så som du kan föreställa dig, inte mer publicering, förbjudet ....
Jag har en annan idé i åtanke för att fylla tomten i vårt kända lag.
Tjejer, Thor vet inte hur man berättar för kvinnor men jag säger till dig: Jag älskar dig.
Tack vare ditt stöd överträffar jag mig själv från dagar till dagar, för din lycka, min och min redaktörs, jag fyller honom sin agenda !!!!!
Tack igen till er alla och se dig 21 juni 2018 för fortsättningen av Thor-Wild Vikingas äventyr
Kisses
VOUS LISEZ
THOR - Vild Viking (autoédition)
RomanceLa vie de notre Viking est plus dure maintenant que sa furie Roxy l'a quitté ! Comment va-t-il réagir ? Comment va-t-il vivre sans elle ?