4.Bölüm

1.5K 55 9
                                    

Ne insanlar var seni çok seviyorum diyen ama seni de en çok üzen her gün günaydın aşkım günaydın Birtanem günaydın.
Ama zaman geçtikçe azalıyor günaydın demeleri bazen ya günaydın yada hiç birşey demiyor.
Zaman su gibi akıp gidiyor sana soğuk davranmaya başlıyor bazen mesajlarına hiç cevap vermiyor bazen peki, tamam, olur öyle, diyor.
Ama sen ona hep diyorsun seni seviyorum o sana peki diyerek cevap veriyor.
O zaman anlıyorsun senden soğumuş senden sıkılmış seni artık sevmiyor.
En mutlu gününde sana gelip diyor ki
"ben artık sıkıldım ayrılalım"
Dicek birşey bulamıyorsun
"lütfen beni bırakma ben seni çok seviyorum" desende artık çok geçtir o senden sıkılmıştır senden bıkmıştır artık senden sonsuza dek ayrılmıştır.
Onu her gördüğünde sarılasın geliyor içinden. Ama o senin yüzüne bile bakmıyor.
 Aradan zaman geçiyor her gün onu görüyorsun ve canın çok yanıyor. Bir gün onu görüyorsun tekrardan yanında biri var o zaman artık onu unutman gerektiğini anlıyorsun. Hayat karşına birini çıkartıyor ve sana hep seni seviyorum diyor. Ama sen onu unutamamişsin hayatın karşına çıkarttığı kişiyi hiç umursamıyorsun diyorsun içinden "biliyorum bana ne kadar seni seviyorum dese de oda gidicek oda sadece seni acınla bırakacak"
Zaman geçiyor hayatın karşına çıkarttığı o kişi hep yanında ama sen onu sevemiyorsun hala eski sevgilin aklında unutamıyorsun. Onu her gördüğünde içinden ağlamak geliyor ama yapamıyorsun. Hayatın karşına çıkarttığı kişi geliyor ve "ben seni çok seviyorum biliyorum onu unutamıyorsun ama lütfen bana bi şans ver olurmu?" Diye soruyor sende ona peki diyerek cevap veriyorsun. Çıkıyorsunuz günler geciyor haftalar geçiyor. Hayatın karşınıza çıkarttığı kişi sizi hala ilk günkü gibi seviyor sizi kendine aşık etmiş bir şekilde. Biraz daha zaman geçiyor ve biri size mesaj atıyor "beni affet senin değerini bilemedim senin sevgini küçümsedim özür dilerim."
Sende kim olduğunu anlıyorsun cevap bile vermek istemiyorsun. Ertesi gün karşına çıkıyor ve özür dileyip sana sarılıyor. Sende şu cümleleri söyleyerek "üzgünüm benim artık bi sevgilim var beni yalnızlığa terk ettin gittin sana yalvardım gitme bırakma seni çok seviyorum dedim. Ama sen arkana bile bakmadan çekip gittin" onu istiyorsun uzaklastiriyorsun kendinden. Ve gidip sevgilinin yanına ona "seni seviyorum canımın içi diyorsun"
Sizi sevenin değerini bilin onu bırakmayın. onu üzmeyin. İnsanlar bir şeyin değerini o gittikten sonra anlıyor ve o zamanda çok geç oluyor.

Kısa AŞK HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin