Ertesi gün hastalandığım için okula gidemedim ve dört gün boyunca yataktan çıkamadım. Zamanımı bilgisayar oyunu oynayarak, resim çizerek ve ders çalışarak geçirdim. Yarın okula gidecektim. Artık okul eskisi gibi olmayacaktı. Sınıftan içeri girdim ve sırama oturdum. Aradan biraz zaman geçti ve Selin sınıfa girdi birini ararcasına sınıfta gözlerini gezdiriyordu. Gözleri benim gözlerimle karşılaştığında hemen yanıma geldi ve oturdu hiç bir şey demeden. Çantasından bir defter çıkarttı ve bana uzattı. İçinde çizdiği resimler vardı bir sürü ve her birinin sol alt köşesinde tarihler yazıyordu. İlk sayfada altıncı sınıfın sonlarına doğru bir tarih yazıyordu. Dikkatle inceleye inceleye sayfaları değiştirdim. Son sayfalara geliyordum ve bir anda durdum. Çünkü o sayfada yüzümün güldüğü bir resim vardı. Şaşkınlığımı gizleyemedim sol alt köşesine baktım üç hafta öncesinin tarihi yazıyordu. Peki bunu nasıl çizmişti? Neden çizmişti? Ona döndüm ama yanımda yoktu arkadaşının yanına gitmişti çoktan. Çantamdan çizim defterimi aldım ve onun önüne koyup dışarı çıktım. İçinde yedinci sınıftan beridir çizdiğim en iyi resimler vardı ve de onun üç farklı ifadesi olan resimler. Mutluyken, üzgünken bir ve düşüncelere daldığı olan yüz ifadelerinin resimleri vardı. Defterden bir resim yırttı tabi yanındaki arkadaşı şaşkınlıktan donakalmıştı sanrım nefes bile almıyordu ve çantasından bir dosya çıkarttı. Yırttığı sayfayı düzgün ve dikkatli bir şekilde içine koydu. Defterimi bana geri verdi benim resmimle beraber. Sanırım onun yaptığını yapmamı istiyordu yani bakışları onu gösteriyordu. Bende çantamdan çizim dosyamı çıkartıp en ön sayfasındaki resmi en arkaya koyup düzgün ve dikkatli bir şekilde en ön sayfaya koydum. Ben bunları yaparken sırasından beni izliyordu mutlu bir yüz ifadesiyle. Tenefüs zili çalınca yanıma geldi ve bütün ders boyunca çizmeye çalıştığı resimi bana verdi. Kağıtta sekiz tane kare vardı ve bir tanesi doluydu yani resim çiziliydi. İlk resimde okul koridorunda panoya bakan bir kız vardı. Anladığım kadarıyla benden o olaydan sonra neler yaptığımı ve hissettiğimi sormuştu? Bende diğer derste bir sınıf çizdim en arkada oturan bir erkek ve en önde oturan resim çizmekle uğraşan bir kıza aşık olan bakışlarla bakan bir kare çizdim. Tenefüste ona verdim. Derste tekrar resimle uğraşıyordu benim çizdiğim resimin aynıydı fakat bu sefer tam tersiydi kız erkeğe bakıyordu. Resimi biraz daha inceledim ve duvarda bi takvim vardı. Okul başladıktan bir hafta sonraydı. Bende dört tane saat çizdim, normal bir saatti fakat on ikinin olduğu yerde kalp şekli vardı. İlk saat biri gösteriyordu, ikinci saat altıyı, üçüncü saat on biri ve dördüncü saat ise tekrar biri gösteriyordu. Resimi ona verdim hafif üzülmüş bir ifade ile bana baktı ve gülümseyip önüne döndü. Aradan kısa bir zaman geçmişti ve kağıdı bana geri verdi aynı benim çizdiğim saat vardı ama akreple yelkovan kalbi gösteriyordu altıncı sınıfta o resimleri gördüğü tarih yazılıydı. Aşırı mutlu olmuştum fakat şaşırmıştım da ve sınıftan koşarak çıktım. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi acıyordu fakat böyle tatlı bir acıydı anlayamıyordum. Selin peşimden koşuyordu bende durdum yanıma geldi ve kağıdı uzattı biraz sakinlemiştim. Beraber sınıfa girdik. Hala olanların gerçek olduğundan emin değilim gerçek gibi gelmiyordu. Sınıfta bir tuhaflık vardı içeri girdiğimden beri bütün herkes bana tuhaf bir biçimde bakıyordu. Kimseyi umursamadan sırama oturdum ve o an anladım aslında bana bakmıyorlardı Selin'e bakıyorlardı aradan 4 ders geçti ve eve gitme vakti geldi. Bu gün diğer günlerden çok farklıydı mutluydum onun sayesinde mutluydum. Ama neden Mutluydum bunların hepsi benim kafamda olmuştu hiçbiri gerçek değildi ki. Neden mi? Çünkü Muhammet geçen sene intihar etmişti.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa AŞK Hikayeleri
RomanceBu kitapta zaman zaman yazdığım ve yazacağım kısa hüzünlü aşk hikayelerini paylaşacağım.