Biliyormusun beni kimse anlamamıştı hatta anlamak istememişti o gün sen benim yanımda olmasaydın bu gün yaşıyor olmayacaktım. O gün beni anlayan sadece sendin bazen bende kendimi anlamıyorum nedenini bilmiyorum ama ben sana aşık olmuştum seni çok sevmiştim eminim sende beni seviyordun.
Bu günün geleceğini hiç beklemiyordum ama geldi. Seninle yine el ele yürümek gezmek yemek yemek istiyorum ama olmuyor seni artık göremiyorum neredesin gel artık seni çok özledim
Her uyandığımda yanımdaydın beni hiç bırakmıyordun nereye gitsem oradaydın peki şimdi neredesin.
Bir ay sonra
Annem beni hergün doktora götürüyor o bana hep senden bahsetmemi istiyor saçma sorular soruyor bu gün bana senin hiç olmadığını benim bi hayal gücümün bi oyunu olduğunu söyledi ben ona inanmadım sen benim hayal gücümsen o kadar yaşadığımız şey gerçek degilmiydi sen beni hiç sevmemişmiydin sen hiç benim elimi tutmamışmışım biz hiç biz olmamışmıydık seni çok özledim bari son bir kez görebilsem.
Bu günde gelmedin beni unuttun mu yoksa doktorun dediği dogrumuydu ben deli miyim lütfen son birkez gel gelde herkes görsün seni deli olmadığımı göster onlara.
Sanırım artık doktora inanmaya başladım benim bi hayatım yokmuş benim bi kalbim yokmuş bu zamana kadar hep boş yaşamışım.
Doktor artık hap almamı istiyor ve o haplar benim başımı arıtıyor annem gün geçtikçe beni daha çok sevdiğini ben ne istersem onu yapıcağını söylüyor benim istediğim seni görmek.
Neden hala sana attigim mesajları okumuyorsun neden bana geri cevap yazmıyorsun.
Bu gün annem doktorun yanından ağlayarak çıktı sonra doktor beni odasına çağırdı ve bana dediki artık onu unutkan gerekiyor o seni öldürüyor dedi. Bunu bende biliyorum belki ölürsem seni tekrar görebilirim diye umut ediyorum.
Bu gün senin yanina geliyorum herkese seni çok özlediğimi ve senin yanina geldiğimi söyledim ve bana güldüler yine senin gerçek olmadığını söylediler.
Ben artık dayanamıyorum gün geçtikçe baş arılarım şiddetleniyor sanki beynimin içinde sesler duyuyorum bu gün onlara son vericem artık annemi üzgün görmek istemiyorum ve senin yanina geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa AŞK Hikayeleri
RomanceBu kitapta zaman zaman yazdığım ve yazacağım kısa hüzünlü aşk hikayelerini paylaşacağım.