6.Bölüm

690 33 4
                                    

Bir gün birisi seni seviyorum derse sor bi nedenini. Eğer size iyi birisin temiz ve güzel kalplisin derse uzak durun ondan sevmeyin onu. Çünkü bir gün o sizin iyi temiz güzel kalbinizi kıracak. Acı çektirecek size sadece ondan geri kalan acılar olacak.
Bir gün telefonuma mesaj geldi "merhaba" diye. Geri mesaj attın "merhaba" diye. Ve o an konuşma başladı aradan zaman geçti tanıştınız buluştunuz ve sevdiniz birbirinizi. Ki öylemi gerçekten??? Bir gün soruyorsun "beni neden sevdin" ve o güzel ama canını yakacak olan güzel sözler. "Çünkü sen iyi birisin kibarsın, iyi güzel temiz kalplisin senin gibi insan kalmadı bu dünyada." Evet öyleydim. Aslında herkes öyle görüyordu. Fakat nedense hep bi mutsuzdum dislanmistim acılar çekmiştim nedenmi? Çünkü kendimden önce onları düşündüğüm için. Bu dünyada iyi birisiyseniz kaybetmeye ve acılara alışmanız gerekir. Çünkü bu dünya iyilerden nefret eder. İyi bi insan olun bu dünyada kaybeden olsanızda öbür dünyada kazanan siz olacaksınız. Teşekkür ettim ve "seni seviyorum canım" dedim. Aradan zaman geçti bir gün anladınım onun bana olan sevgisinin bitmeye başladığını. Her zaman "seni asla bırakmicam" dediğiniz kişi bıraktı çekip arkasına bile bakmadan gitti. Bir gün ona bir video çektim bileğimi keserken. Yolladım ona ve direk hastaneye kaldırdılar beni. Evet ölmedim ölemedim. Hastaneden geldim ve kapının önünde oturmuş ağlıyordu yanına yaklaştım kafasını kaldırdı gözlerimin içine baktı ve bana sarıldı. Bağırarak "NEDEN NEDEN BÖYLE BİRŞEY YAPTIN HE NEDEN YA NEDEN." Ağlamaklı bir sesle söyledi.
"Ne üzüldün mü yoksa?" Diye sordum gözlerinin içine bakarak. "Sence sen üzülmezmiydin ben böyle birşey yapsaydım?"
"Üzülmek mi ben ölürdüm o videoda olduğu gibi anlamıyorsun dimi? BENİ BIRAKIP GİTTİĞİNDE NELER HİSSETTİĞİMİ ANLA İSTEDİM."
"Özür dilerim lütfen beni affet"
"Üzgünüm ben artık bi ölüyüm. Bir ölüden af dileme.....

Kısa AŞK HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin