Bir gün okul bitti çıktım sınıftan yavaş ve mutsuz bir şekilde. Koridorda yürüyordum ve onu gördüm yine. Sadece uzaktan onu izliyordum her zaman yaptığım gibi. Evet onunla aynı sınıftayım ama onunla konuşamıyorum ben onu çok seviyorum. Onun yanından geçerken hatta göz göze geldiğimizde bile kalbim acıyordu böyle kötü bi acı değildi güzel ve hoş bir acıydı. Okulun kapısından çıktı bende onu takip ediyordum hemen arkasındaydım. Karşıdan karşıya geçecektik kırmızı ışığı bekliyorduk. Ve ışık yandı o yavaşça kaldırımdan indi yavaş adımlarla karşıya yürüyordu. Araba kırmızı ışıkta durmadı ve ona çarpıcaktı korktum vücudum kendiliğinden hareket etti onun üstüne doğru koşuyordum ona sarıldım ve arabayı arkama aldım. Araba ona değil bana çarpmıştı. Her yerim acıyordu ama mutluydum çünkü ölüyor olsamda ona bir kere sarıldım. Neredeyse bilincimi kaybediyordum ve o anki sözlerim şunlar oldu "seni çok seviyorum. Senin bi kılına bile zarar gelse ben yinede ölürdüm" bilincimi tamamen kaybetmiştim öldüm sanıyordum ama gözlerimi açtığımda hastanedeydim annem dayım ve bazı arkadaşlarım yanımdaydı ama o yoktu. Onu aradı net görmesemde onu aradı. Gözlerimden yaş geldi. Doktor içeri girdi ve herkesi dışarı çıkarttı O an gördüm onu yanımdaki yatakta yatıyordu kafamı çevirdim ve günlerce onu izledim uyanmasını bekledim. Ama açmıyordu o güzel gözlerini. Aradan uzun bi süre geçti artık kalka biliyordum yataktan. Sürekli onun yatağına gidip elinden tutuyordum onu hala çok seviyordum. Bir gün içimden geldi yanına gidip kulağına "seni seviyorum hadi aç gözlerini bak seni bekliyorum aç o güzel gözlerini" diyip sarıldım. Orada ona sarılırken uyuya kalmışım uyanmış ve benim saçlarımı okşarken uyandım. Yüzümü kaldıramadım kalbim çok hızlı atıyordu. Neredeyse ölecektim ama umurumda değil ona yine sarıldım ya yine sevdiğimi söyledim ya artık ölsem de umurumda değil. Kafamı kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. Ve yanağımdan öpüp "beni sevdiğin ve hayatımı kurtardığın için teşekkür ederim. Ve benim yüzümden bu hale geldiğin için özür dilerim." Dedi ve orada bana sarıldı. Birisini seviyorsanız geç olmadan söyleyin yoksa onun güzel gözlerine değil mezar taşına bakarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa AŞK Hikayeleri
RomansaBu kitapta zaman zaman yazdığım ve yazacağım kısa hüzünlü aşk hikayelerini paylaşacağım.