Part 1

16.1K 303 4
                                    

Sjedim u sobi i citam spise za skolu. Uuuuuuuf mrsko mi je više. Cujem Mariju kako me zove na dorucak. Inace Marija je naša spremačica i dio je obitelji od kako je mama otisla. Mama je mene i brata Alexa ostavila vec kad sam ja imala 10 a on 16.Imala je aferu sa mojim nastavnikom matematike. I sad oni zive sretan zivot sa svojih dvoje djece. Nisam bas neki tip osobe koja se voli prisjećati toga ali tome nesto i ne dotiče. Tata je tu ali kao i da nije. Non stop putuje sumnjičav je kao da ima neku aferu.

"Seleeeenaaa"cujem opet Marijin glas i Prestajem misliti o tome pa ustanem i krenem prema dnu kuce.

"Dobro jutro"rekla sam sretno jer danas zavrsavam skolu. Jeeee. Konaco izlazci sa Janom mojom najboljom frendicom. Konacno se mozemo napiti i spavati sa nekim.. To cekamo. Inace ja Jani sve govorim ona je brineta za zelenim ocima koja je fenomenalna bukvalno zna sve o meni i uvijek ce znati jer je ona osoba koja me oraspoloži i koja mi uvijek pomogne.

"Seleeeeena. Sta ti je zovem te vec pet minuta? Rekla je ljutito Marija.

"Zaljubila se"dodao je Alex.

"Omgaa ne samo razmisljam kako cemo Jana i ja proslaviti veceras diplomiranje.

"I jesi shvatila"rekla je Marija dok mi je stavljala omlet u tanjur.

"Ma vjerovatno cemo se napiti i spavati sa nekim"

"Ti ces spavati sa nekim hhahahahahahahahahahahahhahahahahaahahhaha"rekao je Alex

"Da i sta mi fali"rekla sam ljutito

"Nista samo ces plakati kada ti bude ne zelim da nastavim. Tako ti je kad jebes djevicu."Rekao je kao da me ismijava. Inace meni Alex ne zabranjiva nista samo mi govori da moram paziti a meni je i to tesko.

"Oke djeco prestanite radi vas mi se vise ne jede"Marija je ustala i pokupila svoj tanjur.

"Ma bjež ba odo ja u skolu"ustala sam i otrčala u svoju sobu.
Otisla sam pod tus. Dok se topla voda spuštala niz moja leda ja sam uzivala i skontala da kasnim. Svima ce doci porodica na diplomiranje samo cemo ja i Jana same diplomirati. Obukla sam top crop bež duks i obične crne hlace sa bež nike patikama. Kosu sam isplela u one dvije pletenice koje su sada u trendu i krenula na diplome. Svi smo bili obuceni u plave mantile sa onim kapama.
Dobila sam diplomu svi su mi čestitali i Jana i ja smo krenule kuci. Dogovorile smo se za veceras i krenule se obe spremati jer ce ona doci kod mene pa ćemo se zajedno spremati.Huuh doslo je I to vrijemee gdje Sam ja spremna.Jana je obukla rozu kratku haljinicu a ja crnu.
Kosu sam zavezala u visoki rep. Takode sam na vrat dodala cvjetni choher kojeg mi je poklonila baka ona je to nosila u svoje vrijeme tako da sam ga odlučila obuci. Jer je rekla da je sex magična stvar i da to treba raditi non stop. Pa ako se sta de si da je ona samnom.

Osjecam se pre dobro

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Osjecam se pre dobro. Na ulazu smo od kluba pjesma se cuje na sve strane. Jana i Ja sjele smo za sank i odmah popile tri case viskija. Muzika je pocela a ja i ona smo pocele pijano plesati jedna oko druge. Muskarci su prilazili da ga sam se jos vise uvijala dok ih je Jana primala ja sam svatila da nisam kurva pa se se samo odmakela i sjela za sank.
Dok se Jana zabavljala ja sam se opijala. Bila sam dovoljno pijana da nisam mogla ni ustati. Jana me ošamarila da dodem sebi i povela me kuci. Rekla je da zeli da mi isprica to da je se za malo.... Ali je odustala. Šetale smo nako po nekim ulacima i dalje svjeze obučene nismo bile raščupane ni izguzvane samo nove. Odjednom se kombi zaustavio ali mi nismo obracale paznju. Dvojica momaka je izasla i pocela nas vuci. Jana se derala a ja sam plakala dok nas nisu strpali. Plakale smo i govorile jedna drugoj sve u redu. Jana je pokusala uzeti telefon pa nazvati nekoga ali onaj muskarac ga je uzeo i ošamario ju njime. Sve su mi stvari prolazile kroz glavu a najvise to da Jana zivi sama i da nema roditelje te da je niko neće tražiti.Nije mi dugo trebalo da svatim sem toga Da sam
                 OTETA

PRODATAWhere stories live. Discover now