Part 22

3.7K 110 7
                                    

Huh. Osjecam toplinu. Super. Mogu reci da sam rano ustala i da sam u toplom zagrljaju osobe koju volim. Nameni je pidama sto je dobro. Mislila sam da cu biti gola. Zayn je spavao a ja sam se odvojila od njega. Otisla sam u kupatilo i obavila jutarnju higijenu. Tiho sam to uradila jer samo zelim da se opet zacalim pored Zayna. Na polju se cula neko lupkanje. Razgrnula sam zastor i ugledala kisu kako pljušti Jeeeeee. Prije nego sto sam legla otisla sam u kuhinju i skuhala nam dvije solje tople cokolade. Krenula sam prema spratu ali je Zayn izašao iz sobe.

"Ne neces. Vrati se u sobu"

"Zasto?. Ti zelis da ja ostanem?"

"Da zelim. Sada Skini jaknu i vrati se u moj neodoljivi krevet"
Uzeo je šoljice tople čokolade i odnjeo ih usobu. Legli smo jedno pored drugog u zagrljaju. Kisa je pljustala a nama je super bilo. I onda sam se sjetila. Danas moram izaci sa Justinom.

"Zayn"

"Da"

"Danas Izlazim sa Justinom"

"Znam"

"Kako? "

"Rekla si mi"

"Eh da dobila sam dvije ulaznice za reviju. Hoces jednu? "

"Ne"

"Zašto. Nezelis doci? "

"Zato sto ja mogu da udem na bilo kakvu manifestaciju bez karte. Ja cu doci a te dvije karte daj Lari i Mariji" na trenutak sam se usrala kada sam cula ne.

"AJ idemo peci kolace" ustala sam a njemu sam pokazala rukom na solje od tople cokolade. Ponjeo ih je i otisli smo u kuhinju. On je bio na kraju kuhinje i vadio je iz ormarica stvari koje nam trebaju.

"Hvataj" rekao je i bacio brasno prema meni. A ja sam bila uzasno spretna osoba tako da sam je ispustila. Brasno je bilo po podu dok smo se mi bijelili od njega.

"Zaaaaayn. Idiote zasto si ga bacio. Znas da sam spretna i da cu ga uhvatiti" rekla sam dok sam miješala cokoladu koju sam predhodno istopila.

"Ja idiot"rekao je i uzeo mi zdjelu iz ruku.

"Da ti"uzeo je u ruke cokoladu i svu mi je razmazao po licu.

"Idiot se osvetio"

"Znaci tako cemo? "

"Da" rekao je sa svojim perveznim osmijehom. Približila sam mu se i on me je uhvatio za dupe. Krenuo je da me poljubi ali uzela sam tri jajeta i razbila mu od glavu.

"Malenaaaa" ja sam e odmakela i uzela maslac koji sam istopila i prosula mu po kosi.

"Uuuu platit ces mi za ovo"

"Da da hocu"okrenula sam se a onda me je uzeo i odnjeo u moju sobu. Skinuo me je i stavio u tus kabinu.

"Neces mi se valjda tako osvetiti. Iako se ne bunim ali opet"

"Normalno da cu vako i to biti ce toliko zestoko da ćete tijelo boliti tri dana" eh meni ne smeta. Usao je u tus kabinu i prvo smo se oprali šamponima jer je on bio mastan i sav od jaja dok sam ja bila od cokolade i brasna.
A onda je poceo da me ljubi. U zivoti mi ovoliko jako nije grizao kozu. Mogu se kladiti da ce mu krv kasnije teći.
Počeo je da se nbija u mene ali toliko jako da nisam sjećala donji dio tijela. Iako mi je ovo uzasno godilo na nekim mjestima je i bolilo. Uzela sam mu glavu i poljubila ga.

"Malo lakse Zayn"

"Rekao sam da ces platiti" rekao je to ali je usporio i bilo mi je nekako nigdje veze. Nisam osjecala onu strastvenost kao na pocetku poculaka sam mu kosu i to ga je natjeralo da me pogleda.

PRODATAWhere stories live. Discover now