Nasminkale smo se skroz malo. Ali izgledamo fenomenalno.
Haljine su fenomenalne dizajnerske vidi se da se nemogu kupiti u nekoj radnji vec su samo za nas. Moja haljina je nekako krem i zlatne boje. Duboki dekolte i tanke bretele.
Kosa mi je bila u pundi."Hoces me uslikati. "Govorila sam Mariji her sam ja jos imala svoj divni zlatni iPhone dok je njen razbijen.
"Da naravno"rekla je glasno uzimajuci mi iz ruke mobitel.
Uslikala me brzinski jer je cula Jacoba kako kuca na vrata.To je moja haljina.
"Jeste li spremne" pitao je Jacob kucajuci na vrata. "Imate jos pet minuta. "Na sto sam ja požurila otici u kupatilo i staviti ruz.
Otvorile smo vrata na sta su se njemu zlice na vratu napele. Spustila sam pogled i skontala san da se nisu samo žilice napele. Sve bas je gledao ali pogled mu je najvise bio na Mariji.
Na sta se ona dobro zacrvenjela.
Dosle smo dole dok je dole bio sani Liam."Dame izgledate fenomenalno"rekao je ba sta mu je ista reakcija bila kao i u Jacoba
"Postedi nas"rekla je Marija odmahivajuci rukom i krenuci u kuhinju. Začudila me je svojim odgovorom.Iza kuce bila je pista od aviona. Avion je bio upaljen samo je nas cekao. To je bio Zaynov privatni avion. Usli smo na sta je on sav pribljedio ugledavši nas.
Nakon 10 minuta sutnje dok smo se vozili on je ustao i dodao nam one Sexy trakice koje se stavljaju na noge."Obucite to. I Dignite trakice blize ruci jer ce vam tu stojati pištolji. "Rekao je ispijajući tekilu. Marija je se sva zamrzla.
"Izvolite"pruzio je Liam nama, po pištolj. Moj je bio crn dok su njihovi sivi. To su ona dva pistolja sto sam vidjela u kuhinji.
Na njima su pisala nasa prezimena.
Mcclain
Berlog
Hall"Zato su ovdje napisana naša prezimena? "Rekla sam skupljajući obrve.
"Zato, sto u mafiji svako ima svoj pistolj obiljezen prezimenom. "Rekao je Zayn.
"Pazite kako se ponasare. Morate biti zavodljive ali opasne"rekao je zayn dok se avion spuštao.
Bilo je 19h a u 20h počinje, zabava. Otisli smo u hotel. Zayn je imao svoju sobu a mu svi zajedno. Sjedili smo svi dok nije otkucalo pola osam."Idemo. "Ustao je Liam a mi svi za njim. Usli su svako u svog ferarija a mi smo se uvalile Jacobu u auto.
"Zasto ste ušle? "
"Pa idemo na zabavu"rekla je Marija.
"Vasi auti su na polju jucer vam je rekao Zayn" dok mi se lampica nije otkucala u glavi skontala sam. Izasle smo dok su oni cekali.
Otvorila sam vrata crnog feraruja dok su one imale bijele. Kada sam ga upalila znala sam ga voziti jer je tata kupio jednog. Pa bi se nocu pokrala i uzela ga.
Svi smo isli jedan iza drugih. Zayn je vozio crnog Audi a8 dok su Jacob i Liam vozili plave ferarije.Stali smo ispred i zeljala sam ih nesto upitati ali Liam je rekao da nesmijemo pricati jer kao mi se ne poznajemo. Kada smo usli muzika je bila glasna ali svi su sjedili i pricali. Zayn Liam i Jacob su se smjestili dok su svima jezici platili. Vidjela sam da imamo tri slobodna mjesta preko puta Liama Zayna i Jacoba pa smo sjele. Poceli su dolaziti pa smo se upoznavali. Neki su cak imali i pratilje jer je Zayn imao jednu.
Zayn Liam i Jacob su nam pruzili ruke i predstavili se na sta smo mi uzvratile. Dosam je jedan jos čovjek i vrata glavna su se zaključala. Glazba je pocela da ori a konobirace i neke clanice mafije su se pocele trljati od ond koji su usttali. Zayn je rekao da se ne napijemo ali jai Marija nismo mogle stojati na nogama. Osjetila sam ruke i kada sam se okrenula vidjela sam nekog decka kako mi se predstavlja. Pozdravili smo se inace zove se Wiliam on je Zaynovih godina. Dok smo plesali svi su nas gledali pa cak i Zayn. Polahko je Wiliamu ruka pocela kliziti do moje zadnjice na sta sam ga ja uhvatila za vrat. Nokte sam mu zabila u vrat stiskujuci zube."Nemoj nista pokušavati"rekla sam ljuto jer je alkohol vjerovatno poceo djelovati.
"Opasna si a"
"Da. Da a sada se okreni i skloni ruke sa zadnjice da nebi ostao vez njih"rekla sam sarjasticno.
"Pa, eto nadam se da se vidimo opet"zagrizao me za vrat i okrenuo se.
Vidjela sam da se decki smiju neznam zasto ali gledali su u mene Liam i Zayn dok je Jacob gledao u Mariju ljutitim izrazom. Jer je pricala sam nekim.
On se itekako zaljubio. Sjela, sam za sto dok nisam cula, da se glazba ugasila,covjek koji je na početnu nesto pricao. Svi su izlazili ali mene je onaj Wiliam uhvatio i poljubio. Ostavio me nako onde zatecenu i pijanu.
Jedva sam vozila koliko sam se napila. Kada sam dosla nisam kako treba ostvorula vrata sobe bila sam na zidu. Zayn me je ljubio po vratu i nize."Zz..aaa.. yn, Zaayn sta radis"jedva sam pricala od naših uzdaha.
"Neznam"rekao je dok meje ljubio po vratu. Ja sam noge digla oko njegovog struka a on nas je odveo u njegovu sobu. Ljubili smo se dok on nije poceo a skida majicu i hlace. Ostao je samo u boksericama dok sam ja jos bila u haljini. Zubima je skidnuo moje bretele haljinu je je svukao pa se zagledao u moje tijelo oblizivajuci usne. Na meni je bila vrpca sa pistoljem sta sam ja skinula i stavila na ormarić.
I dalje me je gledao. Ja sam ga zgrabila uavrat nastavljajući da se ljubimo. Bili smo oboje pijani. On se izgleda vise od mene napio jer je mirisao po alkoholu. Skinuo je mon grudnjak i poceo da me ljubi i da mi gricka bradavice. Skinuo je gacice moje i njegove bokserice. Zaletivsi se usao je u mene i polahko se poceo pomjerati gore dole. To sno radili sve do 3 sata ujutro. On je napokon kao i ja zaspao.~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Nadam se da vam se svida. Molim vas ostavite vote★.
Komentarisite da li vam se svida i DA LI DA JE NASTAVIM PISATI. ♥♥Nisam puno opisivala se** scene mislim da je glupo. Pa eto to je dovoljno
YOU ARE READING
PRODATA
Fanfiction"MA PUSTIII MEE. STA TI ZELIS OD MENE " "MALENA SAMOUVJERENA SI" "JESAM ALI PUSTI ME.STA SAM TI URADILA" "NISI TI MALENA VEC TVOJ TATICA. ALI U OSTALOM SADA SI MOJA" "NISAM TVOJA NIKADA NECU BITI PUSTI ME" "MALENA PRODATA SI"