Ustala Sam I odmah se sjetila sinoćne svade. Drago mi je sto sam mu odbrusila, ali mi je cudno sto nije dosao i opalio mi samar jer znam kakav je kada je ljuz a sinoc iz njega je sukljao bijes. Cujem kucanje na vratima i iskreno mi se neda da ustanem i da vidim koje ali haj biti cu humana i ustati cu.
Otvorila sam vrata i na njima su me dočekale Marija i Lara."Mozemo li uci? Ima li Zayna?"
Rekla je Marija."Nema. On ima svoju sobu. I molim vas nista ne pitajte duga prica"
"Okeeeeey. Mozemo li uci?"rekla je Lara.
"Da, nako se zelim spremiti za plaze. " rekla sam kao da sam sinoc popila pola bara. Ali nisam.
"Koji ces kostim? " pitala je Marija zavodnickim glasom.
"Taj crni duboki. Ali idem se istuširati. Stavi mi ga na krevet. A vas dvije idite se obuci dok se ja istuširam. Ili donesite ovdje pa cemo se zajedno spremati"
"Ja cu se u svojoj sobi spremiti posto me vjerovatno Jacob trazi"
"I ja isto"rekla je Lara.
"Dobro onda kada zavrsim doci cu po vas? "
"Moze " rekle su i izasle. Uletila sam u tus kabinu zato sto znam da ce one brzo zavrsiti. Stan je ogroman i prelijep je. Jednostavan a raskosan. Imaveliku terasu na kojoj se nalazi jacuzzi. To necemo probavati. Ima jedan veliki zid u staklu koji daje prelijep pogled na Los Angeles. Da i trenutno dok se dusiram razmisljam o ovom apartmanu ili kako vec. Prelijep je. I hvala vremenu koje je dalo da bar nesto okupira moje misli prije nego sto je onaj idiot usao u njih. Cim pomislim na njega sva se naježim. Izasla sam iz tus kabine i uzela sam kremu za tijelo i bamazala blagi sloj preko citavog tijela. Uzela sam kostim i obukla ga. A preko njega sam obukla bijelu vestu. Uzela sam suncane naocale i izasla iz apartmana i zaključala ga. Dok sam vadila kljuc iz brave osjedila sam miris mentola. Zayn. Nije bio blizu mene jer bi se sva jezila da jest. Okrenula sam glavu i ugledala ga kako zaključava apartman do mene. FUCK.
Prosla sam pored njega u zanosu odme je on cudno gledao. Otisla sam po Mariju i Laru a one su me vec čekale. Do plaze smo isli pjeske jer nije bila daleko. Nas tri smo isle ispred a njih trojica iza.
Lara me je uslikala na plazi dok su oni kupovali neki pica. Moj kostim je izgledao ovako.
Ja sam sama sebi kupila neko pice. Oni su svi bili u grupama. A posto je ova plaza bila rezervisana na jednom dijelu mora biti po dvoje ljudi."Zao mi je gospodice ali ovo je jedino mjesto koje nije rezervisano i ako zelite morate da budete sa gospodinom Kingstonom"
"Jesi ti ozbiljan. Nema teoreme da ja budem na istoj lezajci sa idiotom"
"Zao mi je gospodice ali tako je kao je"
"Ja cu platiti" rekao je Zayn.
"Ne neces ja cu" rekla sam ljuto
"Nemam vremena da se sa tobom prepirem. Ja cu i gotovo"
Rekao je nekako umorno.
YOU ARE READING
PRODATA
Fanfiction"MA PUSTIII MEE. STA TI ZELIS OD MENE " "MALENA SAMOUVJERENA SI" "JESAM ALI PUSTI ME.STA SAM TI URADILA" "NISI TI MALENA VEC TVOJ TATICA. ALI U OSTALOM SADA SI MOJA" "NISAM TVOJA NIKADA NECU BITI PUSTI ME" "MALENA PRODATA SI"