Part 23

3.6K 121 4
                                    

Trenutno je 9h ustala sam malo ranije jer se sva tresem. Glava me boli i imam potrebeza drogom. Necu. To ce mi unistiti zivot. Zasto sam izasla sa kretenom. Biti cu ovisna o drogi. Ali sva sam nikakva. Cim uzmem malo tog bijelog praha izgledam kao nova. Ako Zayn dode gotova sam. Jedna ruka mi se uzasno trese. Bez obzira da li sam uzela drogu. O ne danas mi je proba za reviju. Ako se ne smirim nemogu otici. Morati cu uzeti malo prije odlaska. Iako je to pre losa ideja. Osjecam sekao narkić jer to sada i jesam. Nemogu jesti nemogu se kretati. Samo zelim jos jos i jos. Ostale su mi jos cetiri kesice. Kada ih potrosim prestati cu. Tako je najbolje. Skocila sam sa kreveta i zgrabila jos jednu kesicu i krenula je istresati po tacni. Nemogu ja to. Ne zelim. Necu da dode Zayn i da me vidi ovakvu. Ne zelim ovo. Uzela sam prah i istresla ga u labavo, iako imam jos tri kesice. Telefon mi je zazvonio. Zayn. O ne.

*da..aa*

*hej malena. Ispred kuce sam. Ajd budi ljubazna pa sidi i otvori.*

*saa.mm. oo. Da se obucem*

*jeli sve Oke*

*da..aa samo probudio si me*

*aha*
Bukvalno sam panicarila. Nemogu ovakva pred njega. Izgledam kao neka kurva sa ceste. Oci su mi crvene a podočnjaci su to koljena.
Uzela sam kesice praha i stavila ih u ormarić u kupatilu. Uzela sam jednu i brzinski sam smrknula veliku kolicinu iz kesice. Kao da sam nova ja. Uzela sam puder i stavila malo ispod ociju. Oci su mi se lrestale crveniti pa sam se umila ako me bude pitao sta je sa ocima.
Sišla sam dole i duboko uznahnula otvarajući vrata.

"Heeej" rekao je poljubivsi me.

"Hej." oboje smo se uputili ka spratu. On me je povukao na krevet i poceo ljubiti. Ozbiljno nemogu nista raditi koliko se slabo osjecam.

"Zayn"

"Hmm"promrljao je dok mi je ljubio vrat.

"Ne osjecam se bas najbolje, ali ja cu se prepustiti a ti radi sta zelis"

"Necu nista raditi ako si bolesna. Hoces doktora da pozovem?"

"Ne samo sam slaba od izlazaka i posla. Samo ti nastavi" na poslu sam bila samo jedan dan. On je nastavio a ja sam se osjecala nikako. Zelim jos. Taj prah nema nikakav ukus nista pukvalno kao da brasno ubrizgavas u sebe. Ali kadajednom probas imati ces zelju za jos. Neces imati ti zelju vec organizam. Vidjela sam da ni Zayn vise nemoze pa je prestao. Ustao je i ubukao meni i sebi donji ves. Uzeo je grudnjak i obukao mi ga. Prekrio nas je plahtom a ja sam glavu naslonila na njegova prsa.

" je li se nesto desilo juce kkd Justina. Jeste li..." rekao je ustavsi i pogledavši me.

"Ne. Nismo. Ali saznala sam nesto"

"Sta. "

"Imaju plan Zayn date kidnapuju i da te tuku. Posto si ti istukao Wiliama samo zato sto je on pojebao neku fuficu. A to sam ja naravno. I onda ce tu fuficu da kidnapuju i da je zakolju tebi ispred ociju"

"Kako si to saznala. I jesu li rekli kada"

"On je poceo da govori kako je njihova mafija najjaca i onda sam ja rekla da sam procitala da je tvoja najjaca i on je rekao zato sto ti imas hotele i svoje firme iz kojih ulažeš novac. A oni ulazu samo od mafije. I rekao je da cete ubiti sa užitkom"
Zaynu su se napele sve žile na vratu. I ubrzano je disao.

"Ljubomorni gad"

"Wiliam je u komi od ondakada si ga izudarao. Mozdaimamo sanse daga dokrajcimo"

"Ozbiljno. Pa to je super prilika. Ali kako ja znam bio je budan nakon sto sam ga izudarao. Nema teoreme daje pao u komu poslije toga"

"Tako je rekao. "

PRODATAWhere stories live. Discover now