Part 20

4K 114 3
                                    

Danas je novi dan. Danas mi je razgovor za posao. Kao nova sam. Ožiljci su nestali a ja lakse hodam. Koliko god bila sretna sto sam mamu vidjela i podijelila sa njom neke osjecaje toliko sam i tuzna sto sam je vidjela. I sto sam saznala da je moj otac ovu obitelj niz godina uništavao.
Danas sam kod svoje kuce Zayn me je odmah dovukao kuci jer sam ja to trazila. On je osoba u koju se ja svaki dan sve vise i vise zaljubljujem i to raste i raste. Ja znam da on nista ne osjeca prema meni. Ali ima ta neka iskra u njegovim ocima kada me poljubi. Sada je 12h a razgovor za posao je tek u 18h.  Ustala sam i otvorila vrata. Da vidim sta cu obuci. Nemam nista sto bi mogla da obucem a da je moderno i poslovno. Skontala sam da mi poslovna odijela ne trebaju. Pa cu danas posjetiti soping centar i kupiti sebi neki hlace i kosulju jer mi se ne da pretjerano oblačiti. Skontala sam da ce me vjerovatno testirati kako hodam.
I kamo se ponašam prema pisti. Pa sam citav dan hodala kao budala po kuci praveći se da sam model koji zelim da postanem.
Uzela sam torbu i spremila se. Ali ja nemam auta. Mislim imam od Antonija ali ne znam da li sam spremna da udem u njegovo auto. On je imao Audi 7. Otključala sam garažu i vidjela sam da je unutra auto. Super. Jos samo moram kljuceve naci. Usla sam u kucu i pretražila sam scaku zdjelicu svaku sobu. Sve ama bas sve. I onda sam se sjetila njegovog sakoa u spavacoj. Otisla sam i ugledala njegov plavi Sako na krevetu. Posegnula sam u dzep i oodmah mi se pored ruke naslo nesto hladno. To je kljuc. Eh super. Sada sam potrosila sa vremena trazice kljuc. Otključala am auto i pogledala sva dugmad da vidim kako ovo auto fukcionise. Kada sam uzela kljuceve skontala sam da na njima uopste nema ključeva vec je samo onaj plasticni privjesak koji otkljucaje auto. Divota. Automatik je. Bila su tu razna dugmad i onda sam ugledala jedno ispod volana. Jackpot. Pritisnula sam ga i auto se upalilo. Ali cim se upalilo pocela je da pisci lampica za gorivo. Odveznla sam se do neke benzinske pumpe i natočila gorivo. Nakon 30 minuta voznje konacno sam dosla do soping centra. Parkirala sam se i otisla u centar. Sta god bi gledala izgledalo bi grozno. Pa sam otisla u neku radnju i uzela uskecrne hlace, bijelu obicnu maicu, bijele stikle i crni Sako. Bila sam u crno-bijeloj tehnici. Zavrsila sam sa šopingom ali sam svratila do Victoria Secret body shopa i uzela sam neke balzame šampone i donje crno rublje.
Bila sam blago receno spremna da odem i da dobijem taj posao.
Telefon mi je zazvonio i sledila sam se na ime. Justin sta on hoce.

*halo*

*hej princezo. Nismo se culi skoro citavu sedmicu. Jesam li nesto pogrijesio.* princezo?

*mm ne samo jednostavno bila sam zauzeta pa se zato nisam javljala*

*eh pa veceras te vodim u restoran. Na vecericu pa cemo na viski kod mene* mislim da tu nece biti samo viski.

*joj Justin. Ozbiljno veceras nemogu moze drugi put. Veceras ima negog posla*

*dobro onda. Danas je cetvrtak pa valjda ces moci u subotu?*

*da  moze. Cao*

*cao princezo* više mi godi
malena.

Odvezla sam se kuci i iskreno bi mi sad prijala jedna kupka prije razgovora.
Usla sam u svoju divnu kucu i odmah sam otrčala u kuhinju i namazala sebi jedan tost hljeb nutele i casu soka od narance.
Kadu sam napunila vrućom vodom i stavila dvije bombe za Kupku i skinula se u sobi. Lagano sam usla u kadu i dovršila onaj tost i sok. Zazvonio mi je telefon. Posto telefon drzim pored sebe kada su kupam odmah san vidjela ko je. srce mi je bas zalupalo i odmah sam se javila.

*Zayn*

*dodi dole i otvori mi vrata*

*joj nemogu sad AJ udi sam otključani je* samo je prekinuo i odjednom su se culi koraci.

"Seleena"

"U kadi sam"

"To si ti i za mene pripremila."

PRODATAWhere stories live. Discover now