Part 10

5.6K 153 10
                                    

Ustala sam u 10h.
Cim sam ustala osjetila sam trckaranje po sobi to je Lerii.
Mazili smo se malo u krevetu i onda sam ja otisla napraviti dorucak. Bila s sretna jer sam malo dalje i od Zayna i od Mafie pozeljela sam svoju kucu. Sišla sam sretno dok nisam osjetila miris alkohola. Usla sam u kuhinju i katekla tatu kako se opija.

"Tata"rekla sam zabrinutim glasom.

"Ssseeeleeenaaa"rekao je i poceo je da place.

"Zasto places?"

"Sam sam Selena. Nema tebe. Nema ti majke. Ni brata zivot sam svoj dao"vidjelo mu se na faci da je tužan. Sutala sam pet minuta jer sam mu se zeljela nagovoriti i reci mu sve sto mislim ali SAD u kakvom je stanju ne zelim mu nista govoriti.

"Tata"

"Da kceri"kceri to dugo nisam čula.

"Idi okupaj se i lijepo se obuci a ja cu nam napraviti dorucak pa cu ja u skolu sa Lerijem."
Tek sam sad vidjela koliko mu je tao i koliko se osjeca tuzno.
Uzela sam jaja secer i jos neke sastojke iz frizidera praveći palacinke. Moj tata je cudan. Voli brzu hranu i mnogo slatkise.
Dok je mama bila svaki dan bi doručkovali palacinke nutelu palacinke nutelu... I uvijek isto.
Namazala sam palacinke i lijepo ih servirala sipajuci casu soka od
narandže. Skontala sam da je 10h te da se moram spremiti za skolu.

"Divno mirise" rekao je tata silazeci sa sprata.

"Hvala. Tata ti jedi a ja idem da se presvučem skola mi pocinje za sat vremena. "Rekla sam dok me nije omelo zvono na vratima.

"Ja cu"rekla sam brišući ruke i odlazeći do vrata.

"Okey"

"Pa helou. Mislis li u skolu. "Rekla je Marija nekako sretno.

"Da i zasto si sretna? "Rekla sam začuđeno. Ona nikada nije sretna sto se tice skole.

"Paaa.. Dobro jutro gospodine Hall"rekla je Marija Tati vuceci me u sobu. Zatvorila je vrata i naslonila se na njih.

"Znas da je moja tetka u bolnici vec tri sedmice"

"Daa i"rekla sam dok je Leri lajao.

"Eee pa sinoc sam bila sama i nako oko 22h dosao je Jacob i imali smo najbolji sex na svijetu i zato sam srecna. Jos nije otisao kuci poslije toga vec je bio samnom na doručku to jest odveo me je u Mac donalds jeli smo i onda me tebi doveo. "
Rekla je sveu jednom dahu dok se smijala kao luda.

"Jao. Pa koje si ti srece"

"Zasto? "

"Pa ti imas sa kime to raditi"

"Jelde ti kontaš da kad si ti imala sex sa Zaynom Jacob Lara Liam i ja smo sjedili u dnevnom boravku i sve smo culi. Ima nesto imeđu vas"

"Sve ste culiiiii!!! "

"Od prvog do zadnjeg uzdaha"

"Omgaa. Idem se obuci"rekla sam dok se ona smijala. Toliko me je sram. A Zayn i ja vec duze vrijeme to prekrivamo. Otisla sam se istuširati. Neke cure nakon silovanja budu u depresiji a ja ja sam normalna. Previse sam hladna.
Kada sam zavrsila. Obukla sam crveni kratki rukava maicu. Obukla sam crne hlače i u njih sam utrpala maicu. Svezala sam choker i uzela sam crne nike Patike. Leriju sam dlaku pocesljala i stavila mu crveni povodac. Uzela sam crni ranac ali onaj mali kožni. Kosu sam zavezala u visoki rep. Dugo nisam isla u skolu i obukla sam se previse retro.
Krenule smo prema skoli. Kada smo dosle svi su na gledali začuđeno prvenstveno mene jer sam povela Lerija u skolu.
Prvi cas meni je bila matematika a Mariji hemija. Začuđeno Leri je citav cas bio miran. Dok je mene tracara Gaby pitala da li sam nasla decka ili nesto kako bi joj se ja otvorila kao cvijet i sve joj rekla da bi ona mene cinkala.
Čas je zavrsio a ja sam odmah otisla u sljedeći kabinet.

PRODATAOnde histórias criam vida. Descubra agora