Part 19

4.2K 116 2
                                    

Ustala sam nikakva. Bukvalno nikakva. Osjecam bol u glavi i nikad ne bi ustala iz kreveta. Cekaj malo. Ne sjecam se da me je Zayn odveo u moju sobu. FUCK. Iako mi prija sto sam u njegovoj sobi, previse bi bilo čudno. Ali i dalje cekam gumene bombone. Uuuf.
Krenula sam da ustanem ali sam  gola.? WTF?

"Zaaaaaaaaayn!!!! "

"Daa" dosao je i napravio onu facu u fazonu sta je sta hoces.

"Zasto sam gola? "

"Pa sinoc sam de doveo i bilo ti je neugodno u halji. Pa sam je skinuo"

"Nisi mi samo haljinu skinuo"

"Ah to" rekao je nasmijavši se pervezno. Okrenuo se na peti i samo izasao. Skocila sam sa kreveta ali sam uzela plahtu i ogrnula se.

"Koji vrag Zayn? "

"Ajd vidio sam te golu koji je sad problem"uzeo je plahtu i strgao je sa mene. Samo sam se rukama prekrila a on je digao plahtu u zrak.

"Zayn vrati mi je"derala sam se dok sam trcala za njim.

"Koji k.. " rekao je neki glas na vratima.
Okrenula sam se i ugledala Liama kako stoji navratima

"Zayn" Zyn je dosao do mene i skinuo svoju maicu i dao mi je.

"Idi obuci se. Doci cu po tebe pa idemo svi zajedno na plazu"poljubio me I ja Sam izasla.
Nemogu da vjerujem da me je upravo Liam vidio golu. Obukla sam kostim i namazala se balzamom. Brzinski sam kosu oprala i osušila je fenom. Uzela sam figaro i uvila kosu. Jer je u užasnom stanju. Uzela sam neki crni sesir i nabila ga na glavu. Stavila sam naocale uzela mobitel i izasla.
Taman nakon sto sam ja izasla Zayn je zaključavao vrata njegove sobe. Zaključala sam svoja i sisli smo dole. Svi su bili uključiujuci i Liam.

"Oprosti Liame" rekla sam spuštajući glavu.

"Nema veze. Nisam puno vidio" nabacio je neci osmijeh i krenuli smo. Lezajke su nam bile jedne do drugih. Ostavili smo stvari i otisli smo se kupati. 
Zavrsili smo i onda smo legli spavati. Nisam mogla spavati jer sam imala uzasan osjecaj da me neko posmatra. Zayn je spavao kao beba. Izgledao je preslatko. Svi su spavali samo sam ja kao budala hodala po plazi. Spavali su vec nekoliko sati i dosadilo mi je. Posudila sam plasticnu kanticu od nekog djecaka i napunila je vodom. Poljevala sam vodu po plazi i onda mi je sinula ideja da malo okupam Zayna. Napunila sam kantu i polila ga na sto se on naglo trznuo.

"Dobro jutro idiote"rekla sam a on je ustao i krenuo me ganjati.

"Požalit ces malena" uspjela sam da otrcim nekoliko lezajki iznad nasih i onda me je uhvatio. Skakljao me i onda sam se ja zaledila. Nemogu da vjerujem.
Na lezajci ispred koje sam ležale nalazila se plavokosa zena. Mama. Gledala sam je dok su se meni oci punile suzama.

"Selena, kceri" rekla je i lagano mi se približila.

"Nediraj me"  rekla sam Ustajući. Zayn je isao iza mene dok sam ja psovala na glas sve sto sam mogla. Cula sam njegov glas iza sebe ali nisam se okrenula
Krivila sam sebe sto je otišla citav usrani zivot sam sebe krivila. Citav. I onda dode moj navodni otac koji je uz mene citav zivot i onda ispade da je on osoba koja je kriva za odlazak moje majke. Zasto? Zasto me nije povela sa sobom. Osjetila sam jak stisak i odjednom okret od 360°.

"Zasto? " rekla sam dok se potok slijevao niz moje lice.

"Malena, smiri se"rekao je dok mi je milovao obraz.

"Nemogu se smiriti. Ti. Ti Zayn vjerovatno znas zasto me je ostavila. Reci mi. Reeeeci!!!! " rekla sam dok sam ga udara po prsima. Uzeo me je i bacio u vodu. I dalje sam se derala i onda ne je izveo iz vode i uvaljao u vruci pijesak. Lijepio se pi meni ali je uzasno bio vrel tako da sam prestala da se derem i tuzno sam ga pogledala.

PRODATAOnde histórias criam vida. Descubra agora