Part 2

10.2K 237 19
                                    

Vozile smo se u kombiju a oni su tu sjedili. Marujaz je pokusal napisati poruku ali je svjetlost bila jaka pa su oni svatili. Jedan od njih je uzeo telefon i udario Mariju njime. Marija je pocela plakati ali ja sam joj rekla da suti.
Stigli smo pred kucu. Ogromnu bijelu kucu.

"Idemo rekao je onaj Koji je Janu udario mobitelom.

"Molim vas pustite nas. Platiti cemo molim vas"Jana je uporno molila dok sam ja plakala.

"Nogom sam udarila jednog medu noge a Drugom saam zabila limeni dio kajsa na torbi u ruku pustili su nas. Pocele smo bjezati sto smo vise mogle. Stikle su nas ubijale pa smo ih skinule i nosile u ruci. Ja sam se uhvatila za granu od drveta i popela se dok se jana sakrila u žbunje divlje ruze. Pokazala sam Jani rukom da suti i da se ne trese jer su oni tu bili. Nije ih vise bilo dvojica nego sestorica. Koliko god sam ja ohrabljivala Mariju da suti i da se ne trese ja sam bila gora. Duplo gora. Obukla sam stikle kako mi jedna nebi ispala Ali slucano sam stala u rupu od drveta i iskrsnula nogu glasno sam se zaderala. Oni su skontali da smo tu.

"Odmah da si sišla"rekao je ljuto onaj kome sam zabila dio kajsa u ruku.

"Ne"rekla sam glasno"Marija bjezi"glasno sam se dreknula na sta su oni mislili da je otisla i trojica su otisla a trojica ostala.

"SIDIIIIIII"glasno i ljuto se jedan zaderao.

"Necuuu"rekla sam ljuto na sto je jedan uzeo pistolj i upucao me u nogu na sto sam ja spala sa drveta.

"Aaaajj ajjj boli jesi ti normalan ajjj boliiii"pocela sam da placem.

"Neces ti da razgovaras tako sa mnom"rekao je grubo hvatajući me za kosu i udarajući me po rani dok sam se ja derala.

"Ne diraj je"rekla je Marija dok je u uci cuvala drvo sva preplašena. Ah Jana KUD izade

"Ajoj evo nam i ove ljepotice" rekao je hladno pucajući je u rame na sto je i ona pala.

"Trebao bi vas obje ubiti. Ali da nebi bilo problema sa sefom necu."rekao je hladno dižući nas.

"Idemo"rekao je na sta je zvao i onu trojicu koja su čuvala nas. Opet smo ispred one kuce gdje smo pobjegla. Jedan od njih je ukucao neku sifru od vrata i pustio nas unutra.

Unutra je kao i u normalnoj kuci. Mislila sam da ce ovo biti sada neka tamnica sa oruzjem ali nije. Zapravo je pravo lijepo.
Vidim da je sve trenutno lijepo dok ne ugledah tamni podrum. Super. Uveo nas je u neku sobu i rekao da cekamo sefa. U sobi su bile jos dvije cure.

"Heej"rekla je tiho jedna od njih

"Hej"rekla sam tuzno.

"Otkad ste ovdje"pitala je Jana.

"Od proslog mjeseca. "rekla je ona tiha.

"Nece vam se nista desiti ako budete slusale. I usput ja sam Lara a ovo je Žaklin."Rekla je ona sto je svo vrijeme šutila Lara.

"Jeste li VI slušale.? "ja ih pitala

"Zive smo tako da jesmo"rekla je Lara.

"Da slušale smo i radile za njih prljave poslove. "Rekla je Žaklin.

"Kakve to tacno poslove. "Rekla sam ja sumnjivo jer mislim da znam o cemu govore.

"Krale smo, zavodile, glumile njihove djevojke.. I stoo.. "Rekla je Lara ali nije zavrsila reci vec je neko usao a Jana i ja smo se u sekundi odvojile od njih.

"Sef je stigao"rekao je onaj koji nas je upucao.

"Zdravo dame."Rekao je taj njihov 'sef'. "Za pocetak. Liam donesi pistolj. "Rekao je onom sto nas je upucao. Znaci Liam se zove.

PRODATAWhere stories live. Discover now