Part 15

4.3K 133 5
                                    

Probudila sam se u Belinom zagrljaju. Zayna nema. Jucer nam je bilo super ali zasto je nakav. Uopšte ovo nije Zayn. Moze biti da ga je netsko nadrogirao ili da je samo prolupao. Osjecam je puno bolje. Za tri dana ce mi skinuti gips. Hodati mogu samo malo do vrata i nazad ali sam puno bolje. Sjela sam u kolica vozeci se prema stepenicama. Zayn,Liam, Jacob, Marija, Lara, i jos neki decko.

"Hej" rekla s slabasno

"Hej, malena" rekao je Zayn krenuvši prema meni. Ostavio mi je mali poljubac na unama i snjeo me dole.

"Idem ja do kuhinje pa se vratim"

'Dobro"

Nesto su pricali i onda je usla neka djevojka izgledala je kao model. Duga crvena haljina i siva kosa sa crnim ocima. Prišla je Zaynu i dobro ga zazvaljila na sto je on uzvratio nekoliko puta. Odvojili su se jedno od drugog,a ja sam suznim ocima okrenula glavu od njih. Liam je vidio to i prisao mi.

"Jesi OK"

"Mozes li me odvuci kuci? "

"Mmm, da"

"Ja cu izaci napolje a ti samo molim te otidi po Lerija. "

"Oke" otisao je a ja sam krenula napolje.

"Selena" dozivala me Marija.

"To ti ides kuci.? "

"Da ali nikome ne govori"

"Onaj... Ja i Lara se pitamo da li mozemo kod tebe. Treba ti pomoc"

"Da, nako ste mi potrebne"
Blago smo se zagrlile.
Oni su radosno svi pricali kao da se nista nije desilo. Liam me je zvao sa stražnjih vrata da izađemo da nas niko ne vidi.
Zeljala sam izaci ali me neciji glas zaustavio.

"Selena" okrenula sam se. To je bila Bela.

"Hej malena"
Rekla sam brišući suze.

"Zasto ides kuci"

"Bela. Treba mi malo odmora."
Rekla sam tuzno

"Ali zasto bilo nam je bas lijepo. Nemoj da ides trebas mi. A jos vise Zaynu" ne trebam ja njemu.

"Vidimo se Bela" ostavia sam joj jedan lagani poljubac izavsi iz kuce.
Bilo mi je tesko. Zaljubila sam se u njega i mogu to da prizn. Ali jucer nam je bila tako lijepo i imala sam usjecaj da, e nesto poci u krivu. Ja i Zayn nismo nista ali ponašamo e kao da smo zajedno godinu dana. Sta mu je znacio taj poljubac i dalje nisam svjesna.


"Selena. Nemoj da te dotiče to sto si vidjela. Klara je bila njegova kurva od srednje skole. Ja mogu reći da on nesto osjeca prema tebi. Promijenila si ga u ovih mjesec dana. Vratiti ce se on kada sazna da si otisla. "


"Vidim"rekla sam brišući suze. Povrijedio me. Samo tim jednim poljubcem. Zelim da dode zamnom i da me zagrli toliko jako kao da ce me izgubiti.

Ali VI niste nista. Zasto bi se vratio.


Govorio je glasić u meni. To je istina. Mi nismo nista. To su bile uloge zaljubljenog para. I izgledamo tako, ali da li se on pretvara, izgledao kao da se ne pretvara ali ja istinu pokazujem.

Dosli smo mojoj kuci bilo je oko 5h djevojke su me obukle i nesto smo pričale dok je Leri igrao oko nas. Ustala sam iz kolica i one su mi pomogle da hodam. Hodala sam. Noge me bole ali hodam polahko. Pustile su me i sam dotatala do kuhinje. Hodala sam jos nekih 5-10 minuta i onda sam sjela jer sam se umorila. Marija je pricala o ljubavnoj vezi sa Jacobom. Pričale smo tako i onda smo spremile knjige za skolu. Idemo sutra u skolu. Iako sam ja puna modrica zelim ovu završnu godinu da idem i da je zavrsim da mogu bez problema maturirati. Vrata su zazvonila i na njima se pojavio Zayn Liam i Jacob.

"Ti ides samnom" rekao je Zayn stavljajući me preko njegovog ramena i vodeci me u moju sobu. Zatvori je vraza a mene spustio na krevet dok sam se ja derala da me pusti.  9 je sati i ne zelim nikakvu romansu od strane njega.

"Koji je tebi vrag? Pusti me"


"Zasto si otisla. Kada si mi trebala"


"Ja sam ti trebala? Ma da zato si se zvaljio sa Klarom"



"To je bilo radi tebe."


"Radi mene? Kao da ti ja citav dan nisam dala da me poljubiš pa si njoj morao jezik gurnuti usta!!" derala sam se kao kobila.


"Smiri malo. I nju je Wiliam silovao. I zato je pristala da mi pomogne da ga sredimo jer si ti u kolicima. Ona svakog pozdravlja time sto ga zazvalji"


"A ti joj ocito nisi svako." rekla sam Ustajući sa kreveta i polahko hodajući do vrata dok me on nije uhvatio oko struka.


"Jesi se to ozbiljno naljutila na mene. "


"Da. I gdje necu kada ovih zadnjih tri dana ponasas se tako dobar kao da cu sutra umrijeti. I onda odjednom dodes normalno da me pitas je sam ljuta? "


"Dobro onda" prislonio me je uza zid i poceo toliko ljutito ljubiti mi vrat i ujedati me kao da sam ga ponovo probola.


"Zayn smiri"


"Veceras ces biti samo moja"


"Ne neću"

"Nisam te pitao. Naredio sam. "
Jej vratio se onaj idiot od Zayna.
Al vise njega volim.

"Da vidimo kako se taj gips pomijera dok ti ja... "Ostatak je šapnuo.

Bacio me je na krevet ni manje ni vise nego grubo. Ljubili smo se i onda je on poceo sa trljanjem. I taman kada  smo se trebali skidati Jacob je usao.


"O boze. "


"Sta hoces Jacob? "Rekao je Zayn dižući se sa mene.


"Moramo ici. Nastavite sutra" rekao je sa osmjehom dok me je gledao.


"AJ sidi dole eto mene"

"Brzo zavsi"
Prisao mi je Zayn i sapnuo.


"Sada ces da se pitas gdje je nestao dobri Zayn" rekao je poljubivsi me u obraz i ostavivši me nako u sobi zatecenu njegovim rijecima. Nagrabusila sam tek sad. RLeri je došao i legao pored mene. Igrala sam se sa njim i onda sam ustala tatajuci
do ormara da uzmem pidamu. Sutra Skidam gips i onda konacno se mogu okupati. Pored toga da me je Zayn opet zaveo onim svojim ludackim sarmom ka sam skontala sta mi je rekao. Wiliam je silovao i Klaru. Zar svakoga. Zar on to ne nosi na dusi. I kamo moze. Hvala Klari koja ce pomoci Zaynu da ovaj umre. I jos mi je nesto nampalo. JA NISAM ISLA NA RAZGOVOR ZA MODELA. Sutra kada skinem gips pkupati cu se i nazvati gospodina nezz kako se zove da ga pitam da opet dodem n razgovor. Nisam mogla onda bila sam u modricama. A sutra sam kao nova. Samo jos malo hodanje da obnovim. Jedino sto mi je bilo drago jeste sto opet pricam sa onim idiotom.


~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Nadam se da vam se svida novi nastavak. Pisite u komentarima o povratku starog Zayna.

Osravite
Vote★
I komentar↯↯

PRODATAWhere stories live. Discover now